בניית שלד לבניין

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שלד הוא מרכיב המפתח בכל מבנה ואפילו בגוף האדם. בניית שלד לבניין היא למעשה השלב המורכב ביותר, הארוך ביותר והיקר ביותר בתהליך הבנייה, אבל בנוסף לכך מדובר גם בשלב החשוב ביותר מנקודת המבט ההנדסית. מן הסתם, כבעלי המבנה חשוב לכם גם נושא האסתטיקה והעיצוב שבהם מטפלים בשלב הגמר, אבל מבחינה הנדסית של חוזק מבני, יציבות מבנית ובמידה רבה גם אסתטיקה ופונקציונליות של המבנה, שלב השלד הוא השלב המכריע והחשוב ביותר בכל פרויקט בנייה. על התהליך של בניית שלד לבניין מסבירים לכם בשורות הבאות המומחים של י.א עבודות שלד.

מה כולל התהליך של בניית שלד לבניין?

שלד מבנה הוא למעשה כל מכלול יציקות הבטון שמרכיבות אותו. יציקות אלה כוללות את יסודות המבנה, את בסיס המבנה, את קומת המרתף אם קיימת, את מעטפת קירות החוץ של המבנה, את מחיצות הפנים של המבנה, את התקרות במבנה ואת גג המבנה. למעשה, אחרי שלב בניית השלד עומד המבנה על תילו מן המסד ועד הטפחות, רק שהוא עדיין בתצורה של בטון עירום, שאותו עוד נותר "להלביש" בשלב הגמר. ביציקות בטון אלה נעשה שימוש בשני רכיבי מפתח: בטון טרי וכלונסאות שהן למעשה כלובי מתכת שמיוצרים באמצעות צירוף של מוטות ברזל חזקים ועבים. בתוך תהליך בניית שלד לבניין מעורבים שורה של אנשי מקצוע האחראים על היבטים שונים של בניית השלד, החל כמובן מקבלן השלד וצוות העובדים שלו שמבצעים את עבודות בניית השלד עצמה וכלה במודד מוסמך שמסמן בדיוק היכן יש לצקת כל יסוד, מהם גבולות המגרש, מהם קווי המתאר של המבנה, היכן צריך להיות מוקם כל קיר וכן הלאה.

האם בניית שלד לבניין כוללת רק את שלב יציקת הבטון?

התשובה היא בהחלט לא. יציקת הבטון היא אכן מרכיב המפתח של בניית שלד לבניין, אבל מסביב מבוצעות עוד שורה של עבודות כמו הכנות לתשתיות, חפירה, חציבה, פינוי עפר, מדידה וסימון, פיקוח הנדסי וכן הלאה. המשמעות היא שהעלות של בניית שלד לבניין כוללת לא רק את עבודות היציקה אלא עוד שורה של עלויות בגין הפעולות שמבוצעות מסביב. אם אתם שואלים את עצמכם כמה כל זה עולה, אז בגדול, המחיר למטר רבוע של יציקת בטון עומד על כ-1,300 שקלים. מחיר זה כולל את חומרי הגלם והעבודה אך אינו כולל את שכר כוח האדם ואת כל העבודות ההיקפיות הנדרשות, ואשר משתנות מפרויקט לפרויקט.

בניית שלד לבניין חייבת להתבצע על ידי קבלן שלד רשום שמתמחה בבניית שלד לגובה במספר קומות. חברת י.א עבודות שלד מציעה לכם בדיוק את היכולות הללו ומביאה אליכם התמחות גם בבניית בתים פרטיים חד קומתיים וגם בבניית בניינים משותפים עם קומת מרתף, חניון תת קרקעי ומבנה רב קומות מעל פני הקרקע.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!