בעיות נפוצות אצל אנשי ענף הבנייה

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחד הענפים המאתגרים, המספקים והמסוכנים ביותר מצד שני, הוא ענף הבנייה. בכל יום נשמעים עוד ועוד סיפורים על אנשים שאיבדו את השמיעה בשל הרעש וכעת מחפשים מכשירי שמיעה מומלצים ועל אחרים שנפלו מגובה רב, נפצעו ונפגעו כתוצאה מסביבת העבודה הייחודית שבה הם עובדים. מהן הסכנות הפוטנציאליות הנשקפות לעובדי ענף הבנייה ומה אפשר לעשות כדי למנוע ככל האפשר תאונות שונות ומשונות?

על מכשירי שמיעה מומלצים והקשר שלהם לעולם הבנייה

אם כן נשאלת השאלה, איך מונעים מצב שבו אחוז הזקוקים להתאמת מכשירי שמיעה מומלצים ואחוז הנפגעים עולה? ובכן, יש לכך כמה תשובות:

  • פיגומים איכותיים – למרבה הצער, צצים עוד ועוד סיפורים על עובדי בנייה שנפלו מגובה רב בשל העובדה שהפיגומים פשוט לא היו מספיק יציבים ואיכותיים. יש להקפיד על כך במלוא מובן המילה, להציב את הפיגומים כך שיהיו תקינים לעבודה לאורך שעות רבות וימים, וכך למנוע מצב שבו אדם חלילה מוצא עצמו נופל לתוך הרצפה עליה הוא דורך, רק כי לא הייתה חזקה מספיק.
  • קסדות – אין לדעת מה ינחת עלינו משמיים יום אחד, מה שהופך לדי רציני כשעובדים באתר בנייה; פסולת שעפה לכל עבר, משהו שנפל לאדם שעובד כמה מטרים מעלינו, ושאר אלמנטים שעלולים לסכן מאוד את מי שנמצא למטה. חובה לוודא שכל העובדים במקום יחבשו קסדות ויגנו על ראשם מפני אלמנטים תועים.
  • אפודים זוהרים – כשהעבודה נמשכת אל תוך הלילה, חשוב מאוד להקפיד על אפודים זוהרים. במקום ישנם כלי רכב ועבודה כבדים ואנו נרצה להבליט את עצמנו ככל האפשר כדי שגם האדם שמגיע ישר לכיווננו ברגל, לא ייתקל בנו בטעות ונמצא עצמנו נופלים לבור העצום שמהווה הבסיס לבניין שייבנה בקרוב. פנסים, אפודים זוהרים – כל אלמנטים שיבליט אותנו בשטח יהיה מבורך.
  • עבודה בגובה ורשיונות אחרים – בתכלית האיסור אין להעסיק עובדים שאינם מחזיקים ברישיון לעבודות בגובה או בנהיגה בכלי רכב כבדים, עבור משימות שכאלו. מדובר בעבירה על החוק שעלולה גם לסכן את שאר העובדים במקום כולל אתכם, לצד האפשרות לקבל קנסות כבדים ועד לביטול הפרויקט כולו. מדובר בחיי אדם – בהם אין לזלזל בשום פנים ואופן.
  • מסנני רעש – ישנה חובה על כל הפועלים והעובדים שנמצאים באתר הבנייה, לעטות מסנני רעש או אטמי אוזניים בזמנים שבהם מתחולל רעש נורא סביבם בשל עבודות הטרקטורים, שבירת קירות, קדיחה מסיבית באדמה ועוד. אטמים ומסננים איכותיים יכולים להפחית את הרעש באחוז גבוה, וכך להגן על איכות השמיעה של העובדים לאורך זמן ולמנוע את הצורך במציאת מכשירי שמיעה מומלצים עבורם בשל פגיעה שהתקיימה בעבודה.

ומה אם חלילה?

במקרה של תאונת עבודה על העובד לעשות הכל בכדי למצות את זכויותיו. במקרים לא מעטים אחראי הפרויקט יהיה זה שיוטל עליו לממן טיפולים רפואיים במידת הצורך, מכשירי שמיעה מומלצים אם מדובר בפגיעה בשמיעה, וכל דבר אחר שמטרתו לעזור לעובד שנפגע לחזור לעצמו וכמה שיותר מהר. עוד על כך כדאי לקרוא בתקנות השונות של אתרי בנייה בישראל, וללמוד על החובות והזכויות של שני הצדדים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!