החברה המובילה בישראל

לעבודות שלד

לבתים פרטיים

17

שנות

ניסיון

אודות א.י.

החברה המובילה בישראל לעבודות שלד לבתים פרטיים

באיכות ללא פשרות

א.י עבודות שלד היא חברה וותיקה ומקצועית המתמחה בתחום עבודות השלד בכל סוגי המבנים. החברה רשומה ברשם הקבלנים בסיווג עבודות שלד ומורשה להשתתף בפרויקטים רחבי ידיים במגזר הפרטי והציבורי גם יחד.

החברה מנוהלת על ידי אנשי מקצוע וותיקים בעלי ניסיון שלא יסולא בפז בענף הבניה בכלל ובתחום עבודות השלד בפרט. לחברה צוות עובדים מקצועיים הכולל אנשי הנדסה, אנשי תכנון, אנשי ניהול ופיקוח וכמובן אנשי ביצוע מן השורה הראשונה. עבודות השלד של א.י עבודות שלד מבוצעות על פי מתודולוגיות מתקדמות אותן בנתה החברה לאורך שנים של פעילות בתחום, ומיועדות להבטיח ללקוח את הקמת השלד בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך הקפדה על איכות העבודה בכל שלב ושלב עד לפרט הקטן ביותר.

תפקידו של

קבלן שלד מקצה לקצה

עיקר תפקידו של קבלן השלד מתחיל בשלב היותר פרקטי של הפרויקט, קרי בשלב הבנייה עצמה ולאחר שהסתיים שלב החדרת הכלונסאות ויציקת הבטון ליסודות המבנה. או אז נכנס קבלן השלד לפעולה ומתחיל ליצור את בסיס המבנה. בסיס המבנה הוא למעשה בסיס של בטון מזוין אותו בונים באמצעות פיזור של כלונסאות ברזל במיקומים אסטרטגיים על פני השטח, ויציקת בטון על גביהם ליצירת משטח אחיד שבסופו של דבר מהווה הבסיס לכל התקנת התשתיות והריצוף של המבנה, ואשר עליו יותקנו גם קירות המבנה.כבר בשלב יציקת הבסיס על קבלן השלד להקפיד על כך הוא פועל בצורה מדויקת על פי תכנית הבניה שאושרה, וזאת על מנת להבטיח שהבסיס כולל פתחים והכנות לתשתיות ביוב ואינסטלציה, תשתיות חשמל ואחרים וכן שהוא עומד בכל העקרונות ההנדסיים שהוגדרו על ידי המהנדס והקונסטרוקטור. בהיבט זה, על קבלן השלד להקפיד על עובי הבסיס, על כמות הבטון, כמות הזיון המשולב בבטון, מיקומי מכלולי הברזל, עובי מוטות הברזל וכדומה. 

  כל אלה מוגדרים במסגרת תכנית הבניה, ועל קבלן השלד לעבוד על פי מה שהוגדר בצורה מוקפדת.

השירותים שלנו

קבלן רשום ג-2

בניית עשרות אלפי מטרים של שלד

עבודה ללא מקדמות

ליווי הנדסי

מאמרים

פינוי דירה בצורה ירוקה וידידותית לסביבה – הגישה האקולוגית של שי פינוי דירה

בעידן של משבר אקלים והתחממות גלובלית, חשוב יותר מתמיד לאמץ פרקטיקות ידידותיות לסביבה, גם בתחום פינוי הדירות. פינוי דירה מייצר לא מעט פסולת ועלול להשפיע לרעה על הסביבה אם לא מנוהל כראוי. לכן, בחירת חברת פינוי המחויבת לעקרונות של קיימות ואחריות סביבתית היא צעד חשוב להפחתת ההשפעה השלילית על כדור הארץ.

קרא עוד »
היטל השבחה

המדריך המלא להפחתת היטל השבחה: כל מה שאתה צריך לדעת

היטל השבחה הוא מס שנגבה על רווחים שנוצרים ממכירת נכסים מסוימים, ביניהם נדל"ן. היטל השבחה מחושב כמהילך הפער בין מחיר הרכישה למחיר המכירה של הנכס, לאחר שנעשה תיקון לשינוי המדד. קיימות מספר דרכים להפחתת היטל השבחה, ואנו נציג את הדרכים האלה בהמשך המאמר.

קרא עוד »
קבלן

דברים שחשוב לדעת על ריצוף

כאשר מעוניינים לרצף את הבית יש המון החלטות לקבל עוד לפני שמתחילים ויוצאים לדרך, החל בסוג האריחים, דרך העיצוב שלהם ועד הגודל. אבל למרות המבחר, אינכם חייבים להסתבך. אנו הופכים את המציאות לפשוטה יותר עבורכם, עם שלל טיפים ודברים שחשוב לדעת על ריצוף, שיהפכו את התהליך לכמה שיותר פשוט.

קרא עוד »
בית בקפריסין

בניית בסיס מוצק: מדריך לבניית השלד המושלם לבניין המגורים שלך בקפריסין

כאשר מדובר בבניית בניין מגורים בקפריסין, אחד ההיבטים המכריעים ביותר הוא בניית בסיס איתן. הבסיס, המכונה לעתים קרובות שלד הבניין, משמש כבסיס בו תלוי המבנה כולו. במדריך המקיף הזה, ניקח אתכם בשלבים החיוניים לבניית השלד המושלם לבניין המגורים שלכם בקפריסין.

קרא עוד »
WINDOW

שפץ את עיצוב הבית שלך וחקור את הרבגוניות של חלונות אלומיניום

כשזה מגיע לעיצוב הבית שלך, כל פרט חשוב. היבט אחד שלעתים קרובות מתעלם ממנו הוא סוג החלונות שאתה בוחר. חלונות אלומיניום זכו לפופולריות עצומה בשנים האחרונות בזכות הרבגוניות והעמידות שלהם. במאמר זה נתעמק בדרכים השונות בהן תוכלו לשלב חלונות אלומיניום בעיצוב הבית כדי ליצור מראה מלוטש ומודרני.

קרא עוד »

שאל אותנו

שאלה