היתרונות בעבודה עם קבלן רשום

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ההבדל בין איש מקצוע שהוסמך ותפקיד ויש לו רישיון לעסוק בו, לעומת חאפר ללא ידע בסיסי ויסודי וכל שכן רישיון ורישום בפנקס אנשי המקצוע הרלוונטי לתחום, הוא שמיים וארץ. מלבד ההבדלים המשמעותיים והניכרים באיכות המלאכה, יסודיותה, מענה כולל על כל הדגשים, יש את עניין שמירה על הבטיחות של הסביבה, האנשים ושלמות הפרויקט. זה נכון כמעט לכל תחום מקצועי בחיים, וזה נכון במיוחד עבור קבלני בניין שמלאכתם מורכבת ובעלת כובד אחריות רב על שלימות הפרויקט, שלום הפועלים העוסקים בו וכמובן איכות הבניה שתעמוד לאורך שנים טובות וארוכות.

מעוניינים להתחיל פרויקט בניה חדש? חושבים על לבנות בית חדש למשפחה? צריכים לבצע שיפוץ מאסיבי בביתכם? כשאתם מחפשים קבלני בניין לביצוע העבודה, אסור לכם בשום פנים ואופן לזלזל בנושא של בחירת איש מקצוע בעל רישיון ורישום. קבלן רשום תוכלו למצוא כאן בנקל. תוכלו כאן לקבל הסבר מעמיק באתר שיפוצים פלוס.

 

מהו בעצם קבלן רשום

קבלן רשום הוא למעשה קבלן עם ניסיון של 5 שנים בתחומו לפחות. הוא צריך להיות בוגר ללימודי הנדסאים, בעל הכשרה מתאימה לתחומו ושעבר את המבחן שמקנה לו את הזכות להיות רשום בפנקס הקבלנים של ישראל. לצערנו, לא מעט קבלנים ושיפוצניקים שעובדים בתחום קריטי זה מחזיקים ברישום עדכני, מה שאומר שעליכם כלקוחות יש החובה לברר לפני הזמנתם אם הם מחזיקים ברישיון ורישום פעיל על מנת שפרויקט הבניה או השיפוצים שלכם יתנהל בצורה בטיחותית וחוקית.

איך יודעים מי בעל רישום ומי לא? פשוט – באתר של משרד הבינוי ניתן למצוא בפנקס הקבלנים את כל מי שיש לו רישום.

 

למה לכם להעסיק קבלן רשום?

המדינה הסדירה את תחום השיפוצים והבניה, שהיה פרוץ קודם לכן לכל מי שהתיימר להבין בנושא של בניה ושיפוץ, וזאת מפני שהתחום הזה מורכב, קשה, מסובך וכרוך בסיכון חיי אדם בצורה מיידית ולטווח הארוך אם לא עושים את זה כמו שצריך. קבלן שאינו רשום למעשה עשוי במקרים מסוימים להעיד על עצמו כי הוא לא מקצועי ובעל ותק אמין בתחומו, והוא עלול לעשות עבודה "חאפר" ולסכן את הפועלים במקום ואת הלקוחות בעלי הבית לאחר זמן, כאשר הפרויקט יהיה כבר גמור והם יעברו לדור בו.

 

מתי יש חובה להעסיק קבלן רשום?

אם הינכם מעוניינים בביצוע עבודות בניה מסוגים שונים, למשל הוספת חדר לבית, מרפסת או בניה של בית חדש, אתם חייבים לפנות אך ורק לקבלן רשום. ביצוע של עבודות כאלו ללא רישום הינה עבירה פלילית. ועשויה להכניס אתכם ואותו לבעיה רצינית.

אם אתם מעוניינים להזמין קבלנים מקצועיים ומנוסים בתחום הבניה והשיפוצים הרשומים ברשם הקבלנים של ישראל, הגעתם למקום הנכון. תוכלו לקבל כאן הסבר מעמיק באתר שיפוצים פלוס. אתם מוזמנים לבדוק!

 

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!