חברה לבניית וילות

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מתכננים את הווילה שלכם ומחפשים את הדרך הטובה ביותר להבטיח את הצלחת הפרויקט? מן הסתם, די ברור לכם כבר עכשיו, שכאנשים פרטיים שאין להם רקע או היכרות עם ענף הבניין, לא כדאי ולא רצוי שאתם עצמכם תנהלו את הפרויקט של בניית וילה במיליוני שקלים. מן הסתם, גם די ברור לכם שאתם צריכים למצוא גורם מקצועי כלשהו שינהל עבורכם את הפרויקט. בענף הבנייה ישנם גורמים מקצועיים רבים המציעים שירותי ניהול פרויקט למיזמי בנייה, לרבות בתחום של בנייה פרטית. ספציפית, עבור פרויקט של בניית וילה, אתם רוצים לוודא שהגורם הזה יהיה חברה לבניית וילות ועל כך מסבירים לכם בשורות הבאות, המומחים של י.א עבודות שלד.

מדוע נדרשת לכם חברה לבניית וילות?

פרויקט בנייה, ולא משנה אם מדובר בדירה, וילה, מפעל או אפילו מחסן, הוא פרויקט מורכב שמערב שורה של אנשי מקצוע ותהליכים מול שורה של רשויות וגורמים. פרויקט כזה חייב להתבצע ממקום של ידיעה ברורה מה יש לבצע בכל שלב, מהו השלב הבא, מי איש המקצוע האחראי, היכן אפשר למצוא אותו, איך בוחרים אותו, כמה הוא עולה, מה נדרש לעשייה מול הרשויות, מהם הסטנדרטים הנדרשים וכן הלאה. את כל אלה אתם, כאנשים פרטיים, פשוט לא יכולים לעשות בעצמכם ועל כן נדרש לכם גורם מקצועי שינהל עבורכם את הפרויקט. במקרה של בניית וילה, הדברים מקבלים משנה תוקף מעצם ההגדרה של המבנה כווילה, קרי מבנה בסטנדרטים גבוהים, מבנה שחייב לעמוד בדרישות הגבוהות שלכם ממנו ובמקרה כזה הופך רכיב הניהול של הפרויקט לחשוב לא פחות מאשר רכיב בניית השלד, רכיב הגמר או כל רכיב אחר בפרויקט.

אין זה אומר שקבלן מפתח למשל לא יכול לעמוד בסטנדרטים הנדרשים אם יש לו ניסיון בקטגוריה של בניית וילות, אלא שבפועל, במרבית המקרים, קבלני מפתח או קבלנים פרטיים בכלל, אינם מנהלים מספיק פרויקטים יוקרתיים בכדי שיוכלו לסגל לעצמם את הסטנדרטים הנדרשים במקרה של בניית וילה. למקרים האלה נדרשת חברה לבניית וילות.

מה תפקידה של חברה לבניית וילות?

ובכן, חברה לבניית וילות היא למעשה גורם מקצועי מנהל, שלוקח על עצמו את כל פרויקט הבניה של הווילה שלכם. החברה מלווה אתכם כבר משלב התכנון הראשוני, מגייסת עבורכם את האדריכל ומעצב הפנים ומלווה אתכם לאורך שלב התכנון ובניית תכנית הבנייה, שאמור להיות ארוך, יסודי ומורכב יותר מאשר בפרויקט של בית פרטי סטנדרטי. בהמשך הדרך, לוקחת על עצמה החברה את הוצאת היתרי הבנייה הנדרשים מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה מיועד הפרויקט להיבנות. בכך למעשה מסתיים שלב התכנון של הפרויקט, אבל חברה לבניית וילות שמקפידה על סטנדרטים גבוהים תקפיד על מעורבות גבוהה של האדריכל ומעצב הפנים גם לאורך תהליך הבנייה בכדי לוודא שאם נדרשים תיקוני תכנון, יהיה מי שייתן מענה בסטנדרטים הנדרשים.

בשלב הבא, שלב השלד, אחראית החברה לגייס קבלן שלד מקצועי ואת כל שלל אנשי המקצוע המעורבים כמו למשל מודד מוסמך, יועץ קרקע, קבלני תשתיות, קבלן עפר וכן הלאה, לבצע תיאומים מול ספקי תשתיות ולאפשר את בניית השלד בצורה היעילה, המהירה והמקצועית ביותר תוך הקפדה על התאמה מלאה לתכנית הבנייה שגובשה. בשלב הבא, אחראית החברה לגייס את קבלן הגמר ואת כל קבלני המשנה הנדרשים, לרבות קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה, קבלן תקשורת ובית חכם, קבלן ריצוף, קבלן שיש ואבן וכן הלאה. במקרה של בניית וילה, שלב הגמר נחשב לשלב חשוב מאוד שבו חייבת חברה לבניית וילות להיות עם היד על הדופק בפרטים הקטנים ביותר, בדוגמת העיצוב של אריחי הריצוף, של חיפוי הפנים והחוץ, של הכלים הסניטריים, של המטבח, של מתגי החשמל, של פרישת תשתית הבית החכם ולמעשה של כל פרט ורכיב אחר במבנה. שלב הגמר הוא אולי השלב שבו באה המומחיות של חברת בניית וילות לידי ביטוי בצורה המובהקת ביותר. שלב זה צריך להתבצע עם מעורבות גבוהה מאוד של מעצב הפנים ובתיאום מלא עם האדריכל האחראי, והכל תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים הנדרשים מצד החברה עצמה.

היתרונות של עבודה עם חברה לבניית וילות

היתרון הראשון והמובהק של עבודה עם חברה לבניית וילות הוא שבלעדיה זה פשוט בלתי אפשרי. אדם ללא רקע בענף הבניין, ללא היכרות עם תהליכי הבנייה וללא ידע בסטנדרטים הנדרשים בקטגוריה הספציפית של בניית וילה, פשוט לא יכול להגיע לאותן תוצאות אליהן יכולה להגיע חברה לבניית וילות. היתרון הנוסף הוא שניהול הפרויקט על ידי גורם מקצועי, המתמחה ספציפית בתחום הווילות, מבטיח זרימה חלקה ויעילה של הפרויקט מה שבסופו של דבר מוביל תמיד לחיסכון משמעותי בעלויות הכוללות של הפרויקט. בניגוד לתפיסה הרווחת כאילו שכירת שירותיה של חברה לבניית וילות מייקרת את הפרויקט בגין עלות השירות, בפועל האמת היא בדיוק הפוכה. ניהול יעיל ונכון של הפרויקט מוביל בסופו של דבר לחיסכון עצום בעלויות, גם בגין הניהול היעיל וגם בגין מניעת תקלות וטעויות שתיקונן יכול לעלות המון כסף בהמשך הדרך, במיוחד כשמדבור בבנייה בסטנדרטים הגבוהים במאפיינים את הקטגוריה של בניית וילות.

חברת י.א עבודות שלד היא חברה קבלנית רשומה המתמחה בבניית שלד ויציקות בטון בכל סוגי הפרויקטים, ובכלל זה מציעה גם שירותי ניהול פרויקטים לבנייה פרטית בכלל ובניית וילות בפרט. החברה, תחת הכובע של חברה לבניית וילות, מקפידה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה, הן בניהול התהליך והן במפרט הטכני של המבנה. לרשות החברה צוות של אנשי מקצוע מובילים ומדיניות מאוד ברורה של הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר כיאה לתחום הספציפי של בניית וילות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!