טיפים לבחירת צבעי מומלץ

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם החלטתם לצבוע את הבית ואתם צריכים לבחור צבעי, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים צבעי ולמה חשוב לבדוק מראש אם יש אחריות על העבודה. בהכנת הכתבה השתתף יוסי הצבעי מחברת ׳סילבס צבעים׳.

 

אספו חוות דעת והמלצות

לפני שאתם ממהרים לבחור צבעי בגוגל או כל פלטפורמה אחרת, אנו ממליצים לכם קודם לקרוא את כל חוות הדעת וההמלצות עליו. כיום יש מגוון רחב של אתרים שמציגים חוות דעת, דירוגים וביקורות על בעלי מקצוע, כך שהמשימה לא אמורה להיות מורכבת מידי. באמצעות חוות הדעת תנסו לזקק לעצמכם האם מדובר בצבעי אמין, כזה שלקוחות סומכים עליו בעיניים עצומות, אחד שעומד בזמנים ולא פחות חשוב מזה, גובה מחיר הוגן על העבודה שלו.

צפו בעבודות קודמות

בניגוד למקצועות אחרים בתחום בעלי המקצוע לבית, צביעה היא אמנות ואתם צריכים להתחבר לאופי העבודה של בעל המקצוע ולאהוב אותה. לכן, לכל הפחות כדאי לראות תמונות של עבודות קודמות של הצבעי על מנת להתרשם מהעבודה שלו. אם זה אפשרי מבחינתכם, אפילו לכו פיזית לאחד מהלקוחות הקודמים שלו וראו בעיניים איך נראית העבודה שלו. אין כמו מראה עיניים שלכם על מנת להעיד במשהו על המקצועיות של הצבעי ועל החיבור שלכם לעבודה שלו.

בדקו את המחירון המומלץ

עלות העבודה עשויה כמובן להשתנות בהתאם לסוג הפרויקט. כמובן שאם תצטרכו לצבוע דירת 5 חדרים זה יעלה לכם יותר מאשר צביעה של דירת חדר. לכן, כנסו למחירון המומלץ לצרכן ובדקו כמה אמור לעלות השירות הזה. שימו לב במיוחד לאלמנטים שעשויים לייקר את המחיר, כמו מורכבות העבודה, מצב הקירות בבית, גודל הדירה ועוד.

אספו מספר הצעות מחיר

לפני שאתם סוגרים עם צבעי אספו כמה הצעות מחיר וערכו השוואה. הצעת המחיר צריכה לכלול את סוג העבודה, את ההתחייבות לזמנים ואת המחיר, כולל מע"מ כמובן. בהזדמנות זו חשוב לציין שכדאי לסגור עם צבעי שנותן לכם את הצעת המחיר הברורה והמסודרת ביותר, כזו שלא משאירה בלבכם מקום לספק ואי בהירות. אם אתם מקבלים הצעה לא ברורה ומבורדקת, פשוט אל תבחרו בצבעי שנתן לכם אותה.

בדקו את התקשורת שלכם מול הצבעי

אין ספק שכבר בשיחת הטלפון הראשונה אתם יכולים להרגיש ולדעת עם מי יש לכם עסק. צבעי אמין ומקצועי זה צבעי שיספק לכם תשובות לכל השאלות ולא יגיד לכם ש"יהיה בסדר, אני מכיר את העבודה". התחושה שבעל המקצוע נותן ללקוח שלו עוד בשיחת הטלפון הראשונה היא קריטית בכל הקשור להצלחת הפרויקט. אם אתם מרגישים שהוא לא סובלני ולוחץ עליכם לסגור, אל תמהרו לסכם איתו והמשיכו בחיפושים.

בדקו אם יש אחריות

ברוב המקרים בעלי מקצוע בתחום הצביעה לא נוהגים לתת אחריות על העבודה שלהם. עם זאת, צבעי מקצועי ואמין זה צבעי שיחזור אליכם הביתה על מנת לתקן את הליקויים, ולו על מנת שתהיו שבעי רצון מהעבודה ותמליצו עליו ללקוחות אחרים. לכן, בדקו מראש אם הצבעי נותן לכם אחריות על העבודה ובמידה וכן, בדקו מה היא כוללת ולכמה זמן היא תקפה. אם הוא אכן מספק אחריות, דרשו כמובן לקבל אותה בכתב על מנת שיהיה לכם למי לפנות אם תגלו ליקויים בעבודה שלו.

לסיכום, אין ספק שבחירת צבעי היא משימה לא פשוטה, אך אם תקפידו ליישם את הטיפים שהצגנו כאן, אנחנו בטוחים שתקבלו תמורה הולמת לכספכם ושצביעת הדירה תתבצע באופן מקצועי ומוקפד, ואפילו במחיר סביר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!