מכון בקרה לאיכות דיור גבוהה

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כולם מדברים על זה, אבל איכשהו המצב לא משתנה; קצב הבנייה במדינה הקטנה שלנו הולך וגובר, ובכל יום צצים בכל רחבי המדינה בניינים גבוהים יותר, מושכים ונוצצים יותר, ובהם דירות ריקות שאיש אינו מאכלס. איך בכלל מצליחים לעמוד בקצב הבנייה המטורף הזה? איך אפשר לוודא שכל המבנים שעולים לגובה, באמת ראויים למגורים? מכון בקרה מקבוצת מילגם נוצר במטרה לבחון מבנים בישראל, ולוודא שהם עומדים בכל דרישות הבטיחות, התקנים ותקנות הבנייה לאכלוס הולם.

 

מה תפקידו של מכון בקרה מקבוצת מילגם

מכון בקרה מקבוצת מילגם מציע בקרת איכות על מבנים בישראל, בכדי לוודא שהם אכן מוכנים לאכלוס. על כן, המכון מלווה תהליכים של תכנון ובניית פרויקטים ויחידות דיור בארץ, תוך ביצוע בדיקות מקצועיות בכדי להעלות את איכות ורמת התוכניות והבנייה עצמה, כשמגיע הזמן. איך הוא עושה זאת? ובכן, בכמה רבדים:

 

  • לאורך כל חיי הפרויקט – החל משלב התכון ועד להשלמת הבנייה, מקיים המכון ביקורות בהתאם ללוח זמנים שנקבע מראש מול האחראי מטעם הקבלנים ו\או יזמי הפרויקט. הביקורות הללו מבוצעות על ידי יועצים מומחים, אדריכלים, מהנדסים והנדסאים מטעם מכון הבקרה, כל אחד מהם מחזיק בניסיון רב שנים בליווי ופיקוח על פרויקטים בענף הבנייה.
  • בקרי התכן המקצועיים ילוו את הפרויקט החל משלב ההקמה והבנייה בפועל, במטרה לוודא שמתקיימת המשכיות ישירה בין תכנית הבניה המקורית ובין הוצאתה לפועל, שלא נוצרים פערים ושהכל קורה באיכות הנדרשת והמתבקשת.
  • בנוסף לאלו, מבצע המכון בדיקות מקיפות לתכניות אש ובטיחות, כולל הנפקה של אישורים שבלעדיהם לא ניתן להמשיך בתהליך.
  • לקראת סיום תהליך הבנייה, המכון יבצע בדיקות אינטגרציה למערכות השונות במבנה. הבדיקות כוללות בין היתר בדיקת כיבוי אש, מיגון, אוורור ועוד. במידה והמערכות כולן עומדות בתקנים והדרישות, רק אז ינפיק המכון אישור להשלמת המבנה. במידה ונמצאו כשלים ותיקונים שיש לבצע, ראשית יש לתקן את אותם ליקויים ורק לאחר שתתבצע ביקורת נוספת על ידי המכון והכל יימצא תקין, יתקבל האישור.

 

חייבים לשמור על איכות בנייה גבוהה ככל האפשר

כשעושים כל כך הרבה דברים במהירות, באופן טבעי צצים לא מעט כשלים. כדי לעמוד בקצב הבנייה המהיר ולמנוע תקלות דומות, מכון בקרה מקבוצת מילגם והצוות המקצועי שלו, יעשו הכל כדי להבטיח שהפרויקט שלכם יסתיים על הצד הטוב ביותר, באיכות גבוהה כשהוא מוכן ומזומן לאכלוס בשביעות רצון מצוינת.

 

כעת, אם גם אתם עומדים בפני תחילתו של פרויקט בנייה חדש, זה הזמן ליצור קשר עם מכון בקרה מקבוצת מילגם ולהבטיח לעצמכם שקט נפשי, בידיעה שהכל עומד להתבצע מא' ועד ת', ללא פשרות וללא קיצורי דרך. הכל כדי שבעתיד, אלו שיאכלסו את המבנה ייהנו מאיכות חיים מעולה, בדיוק כמו שמגיע להם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!