צביעה חיצונית לבית לאחר סיום השלד

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחד השלבים הכי חשובים בבניית בית הוא בניית השלד. עם סיום הבנייה של השלד, מגיע השלב של הגימורים, כאשר איטום וצבע הם חלק מאוד עיקרי בשלב זה. במאמר הבא ניתן הסבר על שלבי צביעה חיצונית לבתים פרטיים.

שלב מספר 1 – החלקת הטיח

לפני שמבצעים צביעה חיצונית של בית פרטי, תחילה יש לעבור על מעטפת הבית שמחופה בטיח ולהחליק את כל החלקים. בשלב זה יש להסיר אזורי טיח שבהם יש חריצים או סדקים רחבים. השלב הזה הוא חשוב והכרחי והוא הכנה לשלב האיטום שיגיע מיד אחרי. בדיקה קפדנית של חריצים וסדקים בטיח, יאפשרו איטום איכותי ושמירה על השלד מכניסה של מים.

שלב מספר 2 – איטום סדקים עם חומר אקרילי

לאחר חשיפת הסדקים, יבצע קבלן הצבע איטום שלהם בעזרת חומר אקרילי חזק שעמיד בתנאי חוץ וגם מתייבש מאוד מהר ביחס לחומרים אחרים. לאחר שהחומר האקרילי יבש, ניתן לעבור לשלב הבא, איטום חריצים גדולים.

שלב מספר 3 – איטום החריצים בטיט

לעיתים, כאשר חושפים חריצים בטיח, מוצאים כי מדובר בחריצים גדולים המצריכים מעבר לאיטום האקריל. לכן, לאחר שמבצעים איטום אקרילי והוא יבש, יש להניח גם שכבת טיט שאוטמת בצורה טובה גם את הסדקים הגדולים יותר. כדי לעבור לשלב הבא, יצטרך קבלן הצבע להמתין עד לייבוש מלא של הטיט. צביעה חיצונית לבית פרטי כולל תיקונים, מצריכה בדיקה של כל מעטפת המבנה לפני שעוברים לשלב של הצבע.

שלב מספר 4 – צביעה בשכבת פריימר

הפריימר הוא למעשה צבע יסוד שנקרא גם צבע מקשר. לצבע המקשר יש תפקיד מאוד חשוב, לפני ביצוע הצביעה. אם מבצעים צביעה ללא צבע מקשר, הצבע עשוי להתקלף מהקירות וכל פגם שקיים בקיר, עשוי להיראות בצורה פחות יפה ומאוד בולטת. הצבע המקשר הוא שכבה המייצרת אחידות המביאה לקישור טוב יותר של הצבע הנבחר ולמראה הרבה יותר יפה ואסטטי. יש להניח את שכבת הפריימר ולהמתין עד ייבוש מלא שלה.

שלב מספר 5 – צביעה באמצעות צבע או חומר המתאימים לאזורי חוץ

השלב האחרון הוא שלב הצביעה שאותו מבצעים עם צבע ייחודי המותאם לתנאי חוץ. זה יכול להיות צבע סופר קריל שמותאם לקירות חוץ או שליכט צבעוני שנחשב כיום למאוד פופולארי, גם בגלל המראה היפה שלו וגם בגלל העמידות והאיכות.

את הצביעה יש לבצע באמצעות כלי צביעה המותאמים לסוג הצבע שבחרתם. אם מדובר בצבע סופר קריל, יש להתאים מברשת או גלגלת צבע. אם מדובר בשליכט צבעוני, יש להניח אותו באמצעות מאלג' שעשוי מפלסטיק קשיח או ממתכת.

לסיכום, צביעה חיצונית של שלד, מחיבת אתכם לבצע מספר פעולות חשובות טרם הצביעה. דילוג על אחד השלבים, עשוי להביא לאיטום פחות טוב וצביעה פחות יפה ואסטטית.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!