קבלן שלד וגמר

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בכל תהליך בנייה, שני השלבים המרכזיים בתהליך הם שלב השלד ושלב הגמר. מה כולל שלב השלד ומה כולל שלב הגמר? האם כל העבודות הללו מבוצעות על ידי אותו קבלן? האם עליכם לשכור קבלן שונה לכל משימה? האם יש אפשרות לשכור קבלן אחד שיהיה אחראי על כל רכיבי הבנייה ולמעשה יתפקד בתור קבלן שלד וגמר גם יחד? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של י.א עבודות שלד.

מיהו קבלן שלד ומיהו קבלן גמר?

קבלן שלד הוא הקבלן שלמעשה בונה לכם את הבית. זהו הקבלן שאחראי על כל יציקות הבטון של השלד, מהיסודות, דרך בסיס המבנה, קירות מעטפת החוץ של המבנה, מחיצות הפנים של המבנה, תקרות המבנה וגג המבנה. כשקבלן השלד מסיים את עבודתו, יש מבנה בטון עירום שעומד על הקרקע בתצורתו הסופית, וכעת רק צריך "להלביש" אותו. את שלב ההלבשה מבצע קבלן הגמר. זהו הקבלן שנכנס למבנה לאחר ששלב השלד הסתיים ומתחיל בעבודות ריצוף, טיח, צבע, כלים סניטריים, מטבח, אינסטלציה, חשמל, גופי תאורה, חלונות, דלתות, מפסקים, איטום ובידוד וכל רכיב למעשה שמתווסף לגוף הבטון העירום של המבנה.

האם ישנו קבלן שלד וגמר גם יחד?

התשובה היא בהחלט כן, אם כי בדרך כלל מדובר בחברות קבלניות כדוגמת חברת י.א עבודות שלד. ככלל, קבלן כאיש מקצוע הוא קבלן שמגיע מתחום התמחות ספציפי. ישנן חברות קבלניות שמציעות למעשה ניהול מלא של פרויקט הבנייה ומתפקדות גם בתור קבלן שלד וגמר אבל גם בתור קבלן חפירות, קבלן עפר, קבלן חשמל, קבלן אינסטלציה וכן הלאה. אלו הן חברות שבתוכן פועלים שורה של אנשי מקצוע וקבלנים רשומים מתחומי התמחות שונים והחברה עצמה כגוף אחד, יודעת להציע לכם את כל הרכיבים האלה תחת קורת גג אחת.

האם נכון לשכור קבלן שלד וגמר יחד?

התשובה היא בהחלט כן. בניית בית פרטי הוא פרויקט מאוד לא פשוט וכמעט בלתי אפשרי למי שלא מכיר את ענף הבניין. היכולת שלכם לנהל פרויקט כזה, לדעת בדיוק מה צריך לעשות בכל רגע נתון, מיהם אנשי המקצוע שצריך להשיג ואיך להשיג אותם ובכלל, היא יכולת שכמעט ולא קיימת. אז במקום לעבור תהליכים אינסופיים של לימוד, חיפוש אנשי מקצוע, בחירת אנשי מקצוע ופיקוח על אנשי מקצוע, ובכל פרויקט בנייה יש רבים כאלה, אתם יכולים פשוט מאוד לשכור קבלן שלד וגמר אחד שאחראי על כל שלבי הפרויקט ורבים מהם ילוו אתכם כבר משלב התכנון הראשוני ביותר, בדיוק כמו חברת י.א עבודות שלד שמציעה לכם גם שירות של קבלן שלד וגמר גם יחד וגם שירותי ליווי וניהול פרויקט משלב התכנון הראשוני, דרך שלבי השלד והגמר ועד שלב האכלוס ומסירת המפתח לבית המוכן שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!