שאיפה לשלמות היא קריטית: הכל על תהליך בניית מעבדה

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

הקמת עסק היא עניין מורכב, בכל תחום שהוא. הסיבה לכך היא שכל עסק מביא דרישות ומורכבויות משלו, כאשר עסקים שונים דורשים מעט יותר מאחרים. כך למשל, בניית מעבדה נחשבת לאחד התהליכים העדינים והרגישים ביותר בתעשייה, שכן מדובר במרחב שמטרתו למצוא פתרונות שיכולים להשפיע על בריאותנו, סביבתנו ויותר מכך, על חיינו.

כך, בתי עסק העוסקים בכך, נדרשים בזהירות רבה אף יותר בעת עיצוב ובניית המעבדה – הן עבור העובדים שישתמשו בה והן עבור הציבור כולו. עד כדי כך, שבמשרד הבריאות קיימת מחלקה שכל תכליתה הינו רישוי ובקרת מעבדות.

 

בניית מעבדה הינה תהליך המורכב ממספר שלבים

רגע לפני שנצלול אל תהליך בניית מעבדה כדאי להכיר את סוגי המעבדות השונים; מעבדות רפואיות המתמקדות בבריאות הציבור, ומעבדות המיועדות למחקר למען בריאות הסביבה. בכל אחד מהמקרים וכמו כל עסק אחר, יש ליצור תוכנית המגדירה את מטרות המעבדה ובהתאם לכך, לבחור בציוד והעיצוב הנכון. ישנו מכשור שהינו חלק בלתי נפרד ממעבדה מסוימת, אך שאין בו צורך במעבדות אחרות. ככל שהבנת המטרה של המעבדה תהיה מדויקת יותר, הדבר יוכל לחסוך לא מעט הוצאות.

 

לאחר שהמטרות הובנו, אפשר להתקדם לשלבים הבאים:

  • תכנון והקמת המעבדה – החברה המקצועית המספקת שירות תכנון והקמת מעבדה, מגיעה עם ניסיון רב ועין מקצועית שמצליחה לרדת גם לפרטים הקטנים ביותר שייתכן וייבדקו במסגרת הביקורות השונות. מדובר בצוותים העוסקים בפן הטכני וההנדסי, כולל התקנת אמצעי בטיחות, ריהוט מעבדה, עבודות צנרת וחשמל, ועוד.
  • בחירת ציוד והתקנה – לאחר הקמת המעבדה, יש להזמין את הציוד הנדרש לעבודה. מדובר בציוד שנחלק לשניים; ציוד קבוע וציוד מתכלה, תלוי בצורך ובתהליך. כיום ישנם מספק ספקים עיקריים בישראל, כך שההמלצה היא תמיד לבחור בספק מוכר בעל וותק, ניסיון ומוניטין חיובי. כזה שיספק ציוד איכותי ושירותי התקנה ותיקונים במידת הצורך.
  • נשארים בקשר – בניית מעבדה היא אמנם הצעד הראשון, אך חשוב מאוד להישאר בקשר עם החברות השונות שלוקחות חלק בתהליך. הסיבה לכך היא שכאמור המטרה היא לשמור על המרחב בטיחותי, סטרילי אם יש בכך צורך ומדויק למטרה לשמה הוקמה אותה מעבדה. כך, בעלי המקצוע הללו ישמחו לטפל, לתקן ולייעץ בכל עניין שעולה, על מנת לסייע לשמירה על רמה גבוהה במרחב המעבדתי.

 

פרויקט שדורש סבלנות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר

בסופו של דבר, בניית מעבדה הינה פרויקט של ממש שדורש סבלנות, תכנון מראש, מקצועיות ודיוק לשם קבלת רישיון עבודה. כדי להשיג את כל אלו, יש לקבל ליווי מקצועי מחברה שתבנה את המעבדה, תדאג לתשתית איכותית ולציוד ברמה הגבוהה ביותר לשם עמידה גם בתקנים החמורים ביותר. כך, אין להתפשר על פחות מהטוב ביותר שתוכלו למצוא, וכך תהיו בטוחים שממש בקרוב – תצאו לדרך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!