תהליך קבלת היתר בנייה

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חולמים להרחיב את הבית בו אתם מתגוררים? בא לכם להוסיף לבית עוד מרפסת או גינה? כל תוספת בנייה תדרוש מכם קבלת היתר מיוחד מטעם העירייה. ללא היתר בניה לא תהיה אפשרות לבצע את הבנייה, גם אם מדובר על בית שנמצא בבעלותכם. הרי הרחבת המבנה משמעותה פגיעה בנוף הציבורי ופגיעה אפשרית בשכנים עצמם. לכן חשוב להכיר את תהליך קבלת היתר בנייה, זה שיאפשר לכם להשלים את המשימה. ללא היתר בנייה תמצאו את עצמכם עומדים באותה הנקודה ללא יכולת להתקדם קדימה. אל תוותרו על התהליך עוד לפני שבכלל תנסו לבצע אותו יחד עם אנשי מקצוע מנוסים. כיום ישנן חברות מיומנות שיסייעו לכם לבצע את כל השלבים מההתחלה ועד הסוף.

 

הכנת הבקשה להיתר בניה

כדי שתהיו זכאים להיתר בנייה יהיה עליכם להגיש בקשה מסודרת לרשות המקומית. הרשות המקומית היא זו שאחראית לאשר את הבקשה או לדחות אותה לפי שיקול דעתה. כדי להגדיל את הסיכויים לקבלת הבקשה יהיה עליכם להכין אותה בצורה מדוקדקת וקפדנית. כל טעות קטנה בניסוח הבקשה עלול להציב אתכם במציאות לא נעימה ובהתמודדות סבוכה. הכנת הבקשה להיתר בניה צריכה להיעשות על ידי איש מקצוע שחי את התחום הזה. הוא ידע בדיוק איזה בקשות צריך לבקש ואיך ניתן להגדיל את הסיכוי לאישור הבקשה עצמה. התוכן של הבקשה הוא זה שישנה את המציאות איתה אתם מתמודדים נכון לעכשיו.

 

הוספת מסמכים ואישורים

בקשה שתהיה ריקה מתוכן עשויה להיתקל בקושי רב בבדיקה של הועדה מטעם העירייה. הרי הועדה תרצה לדעת שיש סיבה שבגללה החלטתם להוסיף תוספת למבנה הקיים. הוספת מסמכים יחד עם אישורים תסייע לכם רבות בכל מה שנוגע לבקשה עצמה. פתאום תראו כי הסיכויים לאישור הבקשה עולים בהתאם וגדלים לגבהים שלא הכרתם קודם לכן. כל מסמך שנראה לכם מתאים אמור להתווסף לבקשה אותה תכינו מראש. הוספת מסמכים בצורה נכונה ומדויקת תהפוך את כל הפרוצדורה לכזאת שקל להשלים אותה. גם כאן אנשי המקצוע שיספקו לכם ליווי יעזרו לכם בבחירת המסמכים ובצירופם. תוך זמן קצר תראו איך הבקשה מקבל את האישור המיוחל מטעם הועדה.

 

הגשת הבקשה ותשלום

סיימתם לנסח את הבקשה והוספתם את המסמכים הנדרשים? סוף כל סוף אפשר לשלוח את הבקשה לקבלת היתר בניה. הבקשה נדונה בוועדה ייעודית שמתכנסת אחת לכמה חודשים במבנה העירייה. הועדה היא זאת שאחראית להחליט מה יקרה עם הבקשה אותה הגשתם. לפני שהועדה תדון בבקשה יהיה עליכם לשלם את סכום האגרה הקבוע בחוק. כל עוד הבקשה תאושר, אין סיבה שלא תעשו זאת ברצון רב מצידכם. כל תוספת בנייה משביחה את שווי הנכס והופכת אותו להיות אטרקטיבי יותר עם ראייה קדימה. עד שתקבלו תשובה על הבקשה יהיה עליכם להמתין בסבלנות.

 

קבלת תשובה מטעם הועדה

התשובה מטעם הועדה אמורה להגיע תוך כמה שבועות מרגע שליחת הבקשה עצמה. תזכרו כי ישנם מועדים קבועים לכינוס הועדה, כל כינוס ידרוש התייחסות לאלפי בקשות שונות. הסבלנות היא קלף מפתח שיצעיד אתכם בדיוק למקום בו תרצו להיות כעבור זמן מה. התשובה מצד אחד יכולה להיות תשובה חיובית, התשובה אותה תרצו לקבל מטעם הועדה. ברגע שיש תשובה חיובית ניתן יהיה להתחיל את הבנייה עם אישורים ייעודיים. אך עליכם לקחת בחשבון כי האפשרות השנייה תהיה סירוב לבקשה ודחיית היתר הבניה. במקרה כזה חובה לפעול בזהירות ולנסות לתקן את המצב שנוצר. עם אנשי מקצוע מיומנים תוכלו לנסח ערעור רלוונטי שיאפשר לכם לקבל את ההיתר המיוחל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!