האם יש דבר כזה: עבודות סנפלינג לבדיקת שלד?

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

סנפלינג הוא כינוי טכני לפעילות שבה אנשים יורדים מבניין או מבנה באמצעות חבל ארוך ורתמה, ולרוב זה נעשה כדי לנקות ולבדוק את החלק החיצוני של המבנה. הסנפלינג נעשה בגובה, ולכן על המשתתפים לנקוט באמצעי זהירות כגון לבישת כפפות וכובעים קשיחים במהלך האירוע. יתר על כן, יש לבדוק את החבל לפני השימוש. סוג זה של עבודה קיים כבר עשרות שנים, אך הוא עדיין נדיר מאוד בגלל גורם הסכנה שלו. סנפלינג הוא ירידה מבוקרת של אדם על אורך חבל, ללא שימוש ברתמה.

הבטיחות היא מעל הכל בסנפלינג

סנפלינג הוא סוג של עבודה בגובה, זה נעשה בדרך כלל באמצעות חבל ורתמה. מי שמצמיד את החבל לחפץ או לבניין שאליו יש לרדת יכול להשתמש בקשרים רבים ושונים כדי לחבר את החבל. הדבר החשוב ביותר שהם צריכים לעשות הוא לוודא שהם מחוברים בצורה מאובטחת, לא רק מכוחם אלא גם באמצעות "הבטחה עצמית" – לפיה הם משתמשים במשקל גופם כביטחון נוסף. אחד מסוגי עבודות הבניין הנפוצים ביותר הוא עבודות הגובה. סוג זה של עבודה הוא מאוד מסוכן ומסוכן. סנפלינג הוא סוג של עבודת גובה הכוללת טיפוס במורד מבנים על ידי קשירת חבלים למבנה ולאחר מכן ירידה בעזרת חבלים או רתמות.

עבודת גובה

עבודת גובה זו דורשת הרבה מיומנות, אימון, מיקוד, סבלנות, משמעת ואנשים שמתאימים פיזית לעבודה מסוג זה. עם זאת, ישנם אמצעי בטיחות רבים שניתן לנקוט כדי להבטיח בטיחות הן לעובדים והן לעובדים במפלס הקרקע. לדוגמה, חשוב לעובדים בגובה הקרקע לוודא שהם לא עומדים מתחת למישהו שגולש סנפלינג מכיוון שהם עלולים להיפצע או אפילו להיהרג אם משהו משתבש כמו רוח משב פתאומית או משהו נופל מהבניין וכו'

סנפלינג הוא תהליך של ירידה ממבנה או מבנה באמצעות חבל. זוהי אחת הפעילויות הנפוצות ביותר בשימוש בשיפוצים, שכן היא מאפשרת הסרה מהירה של חומרים מלמעלה להחלפה בחדשים. ישנן מספר סיבות לכך שחברות משתמשות בסנפלינג בפרויקטים שלהן – זה חוסך זמן, מספק תוצאות באיכות גבוהה, וניתן לבצע כמעט כל סוג של מבנים או מבנים. אם אתם מחפשים חברה מצוינת לנהל את פרויקט הסנפלינג הבא שלכם, דברו איתנו! אנו עובדים בענף זה למעלה מ-15 שנה ומומחים במה שאנו עושים.

סנפלינג בשיא השיפוצים הוא דרך מצוינת להגיע לגבהים שאינם נגישים בשום אמצעי אחר. הסנפלט יזדקק לניסיון מסוים בענף הבנייה, אך יהיה לו גם ניסיון מסוים בגבהים שהוא חיוני לעבודות מסוג זה. לחברה יהיו תכניות הכשרה ספציפיות לסנפלים שלהם שיאפשרו להם לבצע את כל משימותיהם בצורה בטוחה ויעילה. סנפלינג היא טכניקה בה משתמשים מומחים לעבודה בשיא השיפוצים וההתקנות. התהליך המכונה גם 'סנפלינג' או 'הורדה בחבל' מורכב מירידת פני בניין על ידי החלקה מטה בחבל. חבלי בטיחות מקובעים בדרך כלל למבנה ומעוגנים לקרקע.

כעת נדון בכמה היבטים של סנפלינג וכן על היתרונות והסיכונים שלו:

  • השלב הראשון הוא להחליט לאן אנחנו רוצים להגיע, אנחנו שולחים אדם לאבטחה, ואז קושרים את החבל בצד השני ומתחילים לרדת.
  • יש לקבע את החבל תמיד במרחק של לפחות 4 מטרים מכל מכשול ואין לקבע אותו גבוה מדי מהקרקע כדי שלא ישרוט שום דבר.

פעמים רבות נעשה שימוש בעבודות סנפלינג לביצוע שיפוצים בגובה מבנים. זוהי עבודה בטוחה מאוד כי היא נעשית עם חבלים ורתמות. וכן, הם גם די מהירים. המקומות הטובים ביותר לסנפלינג הם אלה שבהם יש צורך להסתובב מבלי להיות על הרצפה או בחלק אחר של הבניין. זה כולל מרפסות, מרפסות, גגות, תקרות וכן הלאה. זה עלול להיות לא נוח ללכת למעלה או למטה כדי להשלים משימה ולכן סנפלינג הופך לפתרון לבעיה זו. סנפלינג היא טכניקה המשמשת במצבים מסוכנים ובסיכון גבוה. זה מורכב מירידה מבניין או מבנה תוך שמירה על החבל בתנועה מתמדת. טכניקת הסנפלינג נעשית על ידי הצמדת קצה אחד של החבל לעוגן בראש המבנה ולאחר מכן החלקה בקצה השני. לכן משתמשים בו לרוב לשיפוצים בגובה או לחילוץ חומרים מגובה.

גם אתם רוצים לעבוד בגבוהה באמצעות סנפלינג? ולהנות מעבודה מאתגרת. קורס מדריך עבודה בגובה בקרוב נפתח אז אל תחכו לרגע האחרון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!