קבלן שלד במרכז

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מחפשים קבלן שלד במרכז הארץ? שלד המבנה שלכם הוא למעשה הקונסטרוקציה שעליה נשען המבנה כולו, עליה "מולבשים" כל יתר רכיבי המבנה ואשר קובעת את יציבותו וחוזקו המבני של המבנה כולו. בהתאם לכך, בחירת קבלן השלד שיבצע עבורכם את העבודה הוא מרכיב לא פחות חשוב מהביצוע עצמו. אז איך בוחרים קבלן שלד במרכז הארץ? האם ישנה משמעות לניסיון של הקבלן בביצוע עבודות שלד במרכז הארץ או שאפשר להזמין קבלן מכל רחבי הארץ? התשובות ממש בשורות הבאות.

איך בוחרים קבלן שלד?

בין שאתם מחפשים קבלן שלד במרכז ובין שאתם מחפשים קבלן כזה בכל מקום אחר בארץ, יש כלל אחד שאתם חייבים לעמוד בו והכלל הזה אומר שקבלן השלד חייב להיות קבלן רשום. המשמעות היא שהקבלן צריך להופיע בפנקס הקבלנים של משרד השיכון והוא צריך להופיע תחת הסיווג של בניית שלד. שימו לב שישנה משמעות רבה מאוד לסיווג של הקבלן בפנקס הקבלנים. ישנם קבלנים רשומים המסווגים למשל כקבלני עפר או קבלני בניין או קבלני אינסטלציה. עצם העובדה שהם רשומים בפנקס הקבלנים, אינה רלוונטית לצורך בניית שלד אם הם אינם מופיעים תחת הסיווג הספציפי של בניית שלד. זאת ועוד, בפנקס הקבלנים אמור להיות מוגדר היקף הפרויקט המקסימלי שבו הם יכולים להיות מעורבים. המשמעות היא שאם אתם בונים מבנה בעל 4 קומות, חשוב שקבלן השלד א' יופיע בפנקס הקבלנים, ב' יופיע בו תחת סיווג קבלני שלד וג' יופיע בו תחת סיווג של פרויקטים בהיקף שכולל גם 4 קומות.

ומדוע חשוב כל כך להקפיד על הפרטים? מכיוון שהשלד הוא הלב של המבנה. חוזקו המבני של המבנה תלוי כולו בשלד. ליקויים קטנים בשלד יכולים להפוך לליקויים גדולים במעטפת החיצונית וליקויים ביציקות הבטון של השלד יכולים להפוך לסיכונים בטיחותיים עבור המבנה כולו. בבניית השלד אתם לא רוצים להתפשר על שום דבר, לא על איכות החומרים ולא על איכות העבודה ואת שתי אלו תוכלו להבטיח בראש ובראשונה על ידי בחירת האדם הנכון.

האם חייבים לבחור קבלן שלד במרכז עבור פרויקט במרכז הארץ?

ובכן, התשובה היא לחלוטין לא. יש לכם את האפשרות לבחור כל קבלן שלד מכל מקום ברחבי הארץ, כל עוד אתם מגיעים למסקנה שזהו האדם הנכון עבורכם לצורך ביצוע המשימה. יחד עם זאת, שימו לב לכך שלמיקום הגאוגרפי יש בהחלט משמעות. כך למשל, קבלן שיושב בצפון ומגיע אליכם בכל יום בכדי לבצע את העבודות הנדרשות, עלול "לחפף" פה ושם על מנת לחסוך לעצמו נסיעות. התקשורת איתו לא תהיה איכותית כמו עם קבלן הממוקם באזור שלכם וסביר להניח שגם לא תראו אותו כל יום באתר העבודה. כמו כן, יש בהחלט משמעות להיכרות של הקבלן עם תנאי הקרקע ותנאי העבודה באזור הבנייה, כך שאם העבודה מתבצעת במקום שיש בו את המאפיינים הקלאסיים של אזור המרכז (צפיפות אורבנית, סוג קרקע וכדומה), קבלן שלד במרכז בהחלט יוכל לגשת לפרויקט הזה כשהוא מוכן יותר מאשר קבלן מכל מקום אחר ברחבי הארץ.

קבלן שלד במרכז

סביר להניח שכל זה מאוד חשוב לכם, אבל לא פחות חשוב לכם גם המחיר. בהיבט זה, חשוב שתכירו את המודל של קבלן שלד ללא חומר, קרי מודל בו אתם שוכרים את קבלן השלד לצורך ביצוע העבודה בעוד שאת החומר אתם מביאים מספק אחר שהציע לכם אותו במחיר זול יותר. כמו כן, בכל הקשור לבניית שלד מבנה, חשוב שלעולם לא תתפשרו על איכות העבודה עבור מחיר זול.

רוצים לבנות בית במודל בנה ביתך ומחפשים קבלני שלד במרכז? בחירת קבלן שלד היא אחת המשימות החשובות שעומדות בפניכם בתהליך גיוס אנשי המקצוע לטובת הפרויקט ולכן חשוב שתעשו אותו בצורה נכונה, שלוקחת בחשבון גם את נושא המחיר והעלות הכוללת, אבל לא רק את הנושא הזה. אז איך בוחרים קבלן שלד ואיך בוחרים קבלני שלד במרכז באופן ספציפי? מהן היכולות שצריך קבלן שלד כזה לאחוז בהן על מנת להבטיח את התוצאות הרצויות לכם מבחינתכם? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש בשורות הבאות.

איך בוחרים קבלן שלד לבניית מבנה?

תחילה חשוב להבין ששלד המבנה הוא כמעט המבנה כולו. שלד מבנה קלאסי כולל בתוכו את יסודות המבנה, את בסיס המבנה, את קירות מעטפת החוץ, את קירות הפנים של המבנה, את התקרה ואת הגג של המבנה. למעשה, שלד המבנה הוא המבנה כולו ועליו מלבישים את האלמנטים החיצוניים כמו טיח, צבע, חיפוי, דלתות, חלונות, ריצוף, תשתיות וכדומה. ככזה, ישנה חשיבות עצומה לכך שהשלד ייבנה בצורה מושלמת, שכן כל טעות וכל ליקוי בנייה בשלד יכול להתגלגל בצורה משמעותית יותר אל עבר השכבה החיצונית שלו. כך למשל, אם בסיס המבנה נבנה בצורה "עקומה", עקמומיות זו תבוא לידי ביטוי גם בשלב הריצוף ותגרום לשלל בעיות בניהול החיים בתוך המבנה. שלד המבנה הוא גם מרכיב המבטיח בבטיחות המבנה ובעמידות שלו בפני פגעי מזג האוויר, בפני רעידות אדמה ובפני פגעי הזמן בכלל. אם הבית שלכם יסבול בסופו של דבר בבעיות בטיחות, מחוסר יציבות או מחוסר חוזק מבני, הרי שהסיבה לכך תהיה תמיד נעוצה בשלד המבנה.

קבלן שלד מקצועי ורשום

אחרי שאמרנו את זה, די ברור מדוע חשוב מאוד להקדיש את המאמץ והזמן הנדרשים בבחירת קבלן שלד מקצועי, שמציע מחירים הוגנים אך גם בעל מוניטין, ניסיון וידע מקצועי רב. כדי למצוא קבלני שלד במרכז, תוכלו לפנות לגורמים מקצועיים שונים שיוכלו לספק לכם חוות דעת מקצועיות והמלצות על קבלן שלד מתאים, או שתוכלו לפנות היישר לפנקס הקבלנים של משרד השיכון, ושם לבחור קבלני שלד במרכז, קרי קבלנים רשומים המסווגים בסיווג בניית שלד וממוקמים באזור המרכז. בכל מקרה, לא משנה איך תבחרו את הקבלן שלכם, הקבלן הזה חייב להיות קבלן רשום ומוכר על ידי הרשויות. מכאן, הבחירה היא עניין צרכני לחלוטין, ובמהלכו תצטרכו להשתמש באינטואיציה הצרכנית שלכם, לבדוק מה שאתם יכולים לבדוק, לקבל המלצות וחוות דעת מקצועיות, לנהל שיחות עם המועמדים, לקבל הצעות מחיר ולבסוף לקבל החלטה לפי מיטב יכולותיכם.

בניית שלד חייבת להיות מפוקחת

לאחר שבדקתם מספר קבלני שלד במרכז ובחרתם לעצמכם את הקבלן הנבחר שלכם, אתם רוצים להצטייד באיש מקצוע אחד נוסף ולאיש הזה קוראים מפקח בנייה. שלד המבנה הוא כאמור השלב החשוב ביותר בתהליך הבנייה, ולכן חשוב מאוד שתהיה לכם היכולת המלאה לפקח על הנעשה בפרויקט. את זה תוכלו להשיג באמצעות מפקח בנייה בדמותו של מהנדס בניין מוסמך. מפקח הבנייה אמור לוודא שהכל מבוצע על פי הסטנדרטים שהוגדרו, על פי הסכם העבודה שנחתם, על פי תכנית הבנייה והיתרי הבנייה וכמובן, על פי הקריטריונים ההנדסיים הנדרשים. מאחר ואותו מפקח בנייה חייב לייצג אך ורק את האינטרסים שלכם מול קבלן השלד הנבחר, זה קריטי שאתם תהיו אלה שבוחרים את המפקח ואתם תהיו גם אלה שמגייסים אותו ומשלמים לו את שכרו בפרויקט. כל סידור אחר לא יאפשר לכם פיקוח נאות על הפרויקט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!