הכל על בניית שלד לבניין

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שלב בניית השלד הוא אחד השלבים המהותיים ביותר בתהליך. עליו יונחו כל התשתיות ותודות לו תהיה יציבות למבנה כולו. מפגעים שונים ובהם רוח וגשם, לא אמורים להיות מורגשים בבית. כל עוד השלד נבנה כמו שצריך ועל פי התוכניות, המגורים בבית יהיו בטוחים ונוחים.

חשיבות יצירת בסיס איתן

כשהשלד נבנה בדיוק כמו שצריך, בלי סטיות ופגיעות, לא נשים לב אליו. בסופו של דבר כל התשתיות יהיו נסתרות, טיח וצבע יכסו את הקירות ואנחנו נוכל לישון בשקט ובשלווה. לעומת זאת, שלדי בניין שנבנים בחוסר מקצועית, זלזול ועם טעויות, יגרמו לנו להרגיש אי נוחות במהלך השנים.

בניית שלד לבניין שאינה מתבצעת על פי התוכניות או בחוסר תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר יכולה להתבטא בסדקים שמופיעים בקירות לאחר המעבר. יכולים להיות הבדלי גבהים אשר יפגעו במראה האסתטי של המבנה וגם יצרו בעיות שונות בתשתית. כל הבעיות הללו ואחרות נוספות יכולות להישמע דבר של מה בכך, אך בפועל הן יכולות לפגוע בחיי היום יום באופן משמעותי ולעתים אפילו להוות סכנה.

כיצד מתבצעת בניית שלד לבניין

לפני בניית השלד יש להכין את התוכניות האדריכליות. המהנדס צריך לעבור עליהן, להעלות שאלות אם יש צורך ולקבוע כמה כלונסאות צריכות להיות למבנה והיכן יש לחפור אותן. לאחר שהתוכניות מוכנות יש לפנות אל הוועדה המקומית לקבלת אישורן. ברגע שאפשר להיכנס אל השטח יש להזמין מודד מוסמך שיסמן את גבולות המגרש, גבולות הבית והמיקומים של הכלונסאות.

לאחר החפירות וכשהסתיימו שלבי הכנת השטח יש להזמין גם את אנשי הבטון. על המהנדס להיות נוכח ולפקח על עבודה זו ובנוסף יש להקפיד לקחת דגימה למעבדה על פי הכללים ולקבל אישור לאיכות הבטון. שלב זה לא תמיד נראה מורכב, אך צריכות להתבצע בו שלל עבודות ואם הוא לא מתבצע כראוי עלולות להיות במבנה בעיות רטיבות וכמובן עשויה להיות בעיית יציבות שהיא חמורה מאד.

ברגע שהתשתית מוכנה אפשר לעלות מעל פני השטח ולהתחיל לבנות את המבנה, מבפנים ומבחוץ. ניתן להשתמש בחומרים שונים ובהם איטונג, בלוקים או חומרי בניה קלה. בשלב זה יהיו מעורבים גם אנשי האינסטלציה, חשמל ומערכות נוספות שאמורות להיות בבית. בסיום, יהיה שלד שלאחריו המבנה יקבל את המראה הסופי שמתוכנן לו.

כמה זמן לוקח לבנות שלד?

בניית שלד לבית פרטי יכולה לארוך בין חודשיים לארבעה חודשים. במקרה של בניין, העבודה מורכבת וגדולה יותר. יש לטפס לגובה של מספר קומות וככל שהבניין גבוה יותר ומורכב מבחינה הנדסית, כך תקופת העבודה תהיה ארוכה יותר.

גורמים כמו גשמים עזים, רוחות ואפילו חגים יכולים לעכב במידה מסוימת את התהליך. עם זאת, ישנו טווח סביר של עבודה וקבלן מנוסה יוכל להעריך את זמן העבודה כבר בשלב הראשוני של בחינת התוכניות. בבניינים גבוהים תהליך הבניה יכול להיות משולב כאשר עם כל קומה שעולים נכנסים עוד אנשי מקצוע לקומות התחתונות. אלו פרויקטים מורכבים שדורשים ידע מתאים וכדאי שהקבלן יהיה בעל ניסיון רב בבניה דומה.

לבחור את אנשי המקצוע המתאימים לעבודה

בחירת אנשי המקצוע היא אחת החשובות ובמיוחד כאשר מדובר על בניית שלד לבניין. יש לבדוק את הניסיון הקודם של הקבלן, לבדוק עם מי הוא עובד, מי הצוות שלו וגם לבקש הצעת מחיר מסודרת שכוללת התייחסות ללוח הזמנים.

חברת י.א עבודות שלד שמחה לעמוד לרשותך. אנו מביאים ניסיון מוכח בשטח, לקוחות מרוצים ותהליך עבודה מקצועי ושקוף מולך.  

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!