יציקת בטון מחיר למטר

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם נכנסים כעת לפרויקט של בניית הבית הפרטי שלכם, אתם לבטח יודעים שהעלות המשמעותית ביותר שעומדת בפניכם היא העלות של בניית השלד. עלות זו נקבעת על פי העלות של יציקת בטון ועלויות נוספות של עבודות היקפיות נדרשות, בהתאם למאפייני הפרויקט. בשורות הבאות מספרים לכם המומחים של י.א עבודות שלד על יציקת בטון מחיר למטר יציקה ופרטים נוספים על תהליך בניית השלד, אך חשוב לדעת שלא מדובר במידע קונקרטי שעליו אתם יכולים לקבל החלטות. החלטות תוכלו לקבל רק כשתהיה בידיכם הצעת מחיר קונקרטית לפרויקט הספציפי שלכם.

אז כמה עולה יציקת בטון?

ובכן, במקרה הספציפי של יציקת בטון מחיר למטר עומד על כ-1,300 שקלים למטר רבוע של יציקה. מחיר זה הוא המחיר הסטנדרטי עבור החלקים הסטנדרטיים של יציקת בטון ובכלל זה ביסוס המבנה, קירות החוץ והפנים, חומות וגדרות וכן הלאה. יחד עם זאת, המחיר יכול אפילו להכפיל את עצמו כאשר מדובר בעבודות יציקה מורכבות כמו יציקת בטון למרתף. במקרה כזה, נדרש סט שלם של עבודות הכנה כמו חפירה וחציבה בשכבות סלע קשות עם ציוד כבד, פינוי אדמה, ייצוב וחיזוק האדמה, איטום האדמה ורק אז מתחיל למעשה שלב יציקת הבטון עצמו. דברים אלה נכונים גם כאשר עבודות היציקה מבוצעות באזורים מאוכלסים וצפופים באופן שמחייב שימוש בציוד מיוחד לשינוע בטון מרחוק, שיכול מאוד לייקר את הפרויקט. על כך אפשר להוסיף את העובדה הפשוטה שבמקרה של יציקת בטון מחיר למטר יכול להשתנות מאוד בין אזור המרכז ואזור הצפון, פשוט מאוד בגלל כוחות השוק ושיקולי ביקוש והיצע.

איך אפשר להוזיל את עלויות יציקת הבטון?

ובכן, החלטות בכל הקשור ליציקת בטון הן החלטות המתקבלות על ידי מהנדס קונסטרוקטור והן לא מתקבלות על פי שיקולים כלכליים אלא על פי שיקולים הנדסיים גרידא. יחד עם זאת, במרבית המקרים כל מבנה שניתן לבנות אותו באמצעות יציקת בטון, ניתן לבנות אותו גם באמצעות בלוקים, שיכולים להוזיל מאוד את הפרויקט. ההחלטה איך לבנות את הבית שלכם היא בעיקרה החלטה שלכם אבל מרגע שהחלטתם על יציקת בטון מחיר למטר הוא נושא שיהיה לכם קשה מאוד לשנות או להוזיל. לעומת זאת, אם אתם מעוניינים להקים חומת גדר מסביב לבית, אין צורך שהחומה הזאת תהיה עשויה מבטון מזוין בברזל ואותה דווקא אפשר בהחלט להקים באמצעות בלוקים ובמקרה כזה המחיר למטר מרובע שמולו תעמוד יהיה בטווח שבין 350 ועד 500 שקלים למטר רבוע – מחיר זול הרבה יותר.

יציקת בטון מחיר

יציקת בטון היא בדרך כלל מרכיב בפרויקט נרחב יותר והיא אינה עומדת בפני עצמה. יחד עם זאת, מדובר בדרך כלל במרכיב עלות גדול ומרכזי בכל פרויקט. למעשה, במקרה של יציקת בטון מחיר היציקה יכול לסייע לכם להעריך בצורה גסה את רכיב העלות הגדול ביותר בפרויקט. אז כמה עולה יציקת בטון ומה עוד יכול להשפיע עליה מעבר לעבודה ולחומרי הגלם? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של י.א עבודות שלד.

מה משפיע על העלות של יציקת בטון?

ובכן, במקרה הספציפי של יציקת בטון מחיר היציקה נקבע על פי עלות חומרי הגלם, קרי בטון וברזל, על פי עלות הציוד הנדרש לצורך ביצוע היציקה, קרי חגורות, קרשים וכן הלאה במקרה הטוב ומשאבות ענק לשינוע בטון מרחוק במקרה היקר יותר וכמובן עלות העבודה וכוח האדם. עלות יציקת הבטון יכולה להיות מושפעת מאוד גם מטיב הבטון שבו נעשה שימוש. ישנם מתכונים שונים ויצרנים שונים של בטון, והפער ביניהם יכול להיות משמעותי כאשר מכפילים את עלות היציקה למ"ר בשטח הכולל של היציקה. ככלל, עלות יציקת בטון עומדת על 1,300 שקלים למטר רבוע של יציקה. מחיר זה נכון במקרה של בניית שלד והוא נכון גם כאשר אתם רוצים להקים חומת בטון מסביב לבית.

האם ישנם תחליפים לבטון?

התשובה היא בהחלט כן. כפי שאמרנו קודם לכן, במקרה הספציפי של יציקת בטון מחיר היציקה יכול להגיע ל-1,300 ₪ שזה מחיר שרובנו מוכנים לשלם כאשר מדובר בבניית בית, אלא שכאשר אנחנו רק רוצים לגדר מסביב, הסכום הזה יכול להיות קצת מוגזם ובדיוק במקרים האלה נכנסות לתמונה האלטרנטיבות של יציקת בטון. האלטרנטיבה הבולטת ביותר היא בלוקים מבטון. במקום ליצור רצועה של חגורות ולצקת פנימה בטון טרי, ניתן לעשות שימוש בבלוקים של בטון. אפשרות זו הופכת להיות ריאלית כאשר אין צורך לעשות שימוש בבטון מזוין בברזל וגדר היקפית היא דוגמא קלאסית לכך. במקרה כזה, העלות תעמוד על 350 עד 500 ₪ למטר רבוע של בלוקים – זה כבר נראה אחרת והרבה יותר ריאלי.

ואחרי שאמרנו את כל זה, כשאתם נדרשים לבצע יציקת בטון מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שאתם רוצים לקבל על בסיסו את ההחלטות שלכם. יציקת בטון נעשית היכן שהיא נדרשת, קרי היכן שנדרשים יציבות מבנית וחוזק מבני ואתם מבחינתכם רוצים להבטיח שהיציקה אכן מבוצעת מבטון איכותי וטרי עם כמות הברזל הנדרשת כדי להבטיח את אותם חוזק ויציבות. חברת י.א עבודות שלד מתמחה בביצוע כלל עבודות השלד לבניין ובכלל זה מבצעת יום יום יציקות בטון בכל רחבי הארץ. י.א עבודות שלד יודעת לעבוד גם באזורים צפופים ומאוכלסים באמצעות ציוד כבד לשינוע, שאיבה ויישום בטון מרחוק מבלי להיכנס בפועל אל השטח.

חברת י.א עבודות שלד מבצעת את כל סוגי עבודות השלד ובכלל זה מבצעת את כל המשימות של יציקת בטון כחלק מתהליך בניית שלד או במסגרת בנייה של כל מכלול אחר עשוי בטון, גם לסביבת החוץ של המבנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!