התקנת מערכת סולארית על רפת

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקנת מערכת סולארית על רפת

יש הרבה כאבי ראש שעשויים להיות בעת רכישת מערכת סולארית להתקנה על רפת. הנה מידע נוסף שיש לקחת בחשבון כדי לעזור לך לעבור את החלטת הרכישה.

חיבור רשת

הקמעונאי הסולארי שלך בדרך כלל יסדר את החיבור של המערכת הסולארית שלך לרשת בשמך, לרבות הכנה והגשת כל המסמכים הרלוונטיים הנדרשים מקמעונאי החשמל ו/או המפיץ להתקנת וחיבור של מערכת לרשת. רוב חברות ההפצה דורשות אישור מראש כדי להתחבר לרשת שלהן. יש לעשות זאת לפני ההתקנה מכיוון שתהליך האישור עשוי להימשך זמן מה.

מדידה

מד החשמל הקיים שלך יצטרך להיות מוגדר מחדש או מוחלף במד ייבוא / ייצוא חדש לפני שתוכל להתחבר לרשת. ייתכן שיהיה עליך להתרחש לפני או אחרי ההתקנה, בהתאם לדרישות במצבך. רלוונטי במיוחד בהתקנת מערכת סולארית על רפת.

הקמעונאי הסולארי שלך יצטרך להודיע למפיץ או למשווק החשמל שלך לארגן שינוי/הגדרה מחדש של מערכת החשמל. תחויב עבור כל העלויות הקשורות להחלפת המונה. זה יכול להיות מחויב לך על ידי הקמעונאי הסולארי שלך או מחויב לך באמצעות חשבון החשמל שלך. ודא שאתה מודע לעלויות אלה וכיצד הן יחויבו.

תחזוקה ואחריות

כמו כל הציוד החשמלי, המערכת הסולארית שלך צריכה להישמר בתדירות מסוימת כדי להבטיח המשך ביצועים, פעולה ובטיחות. בנוסף, אבק, גללי ציפורים ופסולת אחרת יכולים להצטבר לאורך זמן ולהקטין את הביצועים של הלוחות שלך.

מדריכים סולאריים

חברת החשמל בישראל מציעה מדריכים חינם על קניית שמש ואחסון. זמין עבור משקי בית ועסקים כאחד, וגם במידה של התקנה של מערכת סולארית על גג הרפת, המדריכים שלהם מכסים את המידע החשוב שאתה צריך לדעת בעת רכישת גג סולארי או אחסון.

התקנת מערכת סולארית על הרפת שלך היא הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי להגן על הסביבה. למד על האפשרויות שלך לגבי מיקום ההתקנה וחיבורים.  אין דרך לעקוף את זה – התקנת מערכת סולארית דורשת השקעה מראש. אז וודא שאתה יודע אם השמש מתאימה לך על ידי שאלת עצמך את השאלות הבאות.

 

מהן הסיבות להשקעה במערכת סולארית לגג הרפת שלך?

על מנת לקבוע אם ישתלם הקמת מערכת סולארית על הגג, חשוב להבין את צריכת האנרגיה שלכם. הבנה בכמה אנרגיה סולארית תוכל להשתמש לאורך כל היום תעזור לך לקבוע את גודל המערכת המתאימה ולהבטיח שתקבל החזר על ההשקעה שלך.

התועלת הגדולה ביותר להפיק מהשמש היא באמצעות "צריכה עצמית" – כלומר צריכת הכוח שמערכת הסולארית שלך מייצרת במקום לשאוב חשמל מהרשת. המערכת הסולארית שלך תייצר את מירב הכוח בשעות אור היום, כך שזה הזמן האופטימלי לצרוך את האנרגיה שהמערכת שלך מייצרת.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!