יציקות בטון מחיר

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

יציקות בטון הן מרכיב המפתח בכל עבודת בניית שלד ובתחומים נוספים כמו בניית מתקני תשתית, עיצוב הנוף, גידור וכן הלאה. כאשר אנו בוחנים את העלות של יציקות בטון מחיר היציקה שניתן לנו הוא מחיר שמתייחס ישירות לעלות היציקה עצמה, אלא שהמחיר הכולל, כולל בתוכו עוד שורה של רכיבי עלות כמו עבודות הכנה ופיתוח. יחד עם זאת, היתרון שבהתמקדות של מחיר ליציקת בטון הוא שהמחיר מאפשר לנו לחשב בצורה מדויקת את העלות הכוללת בהתאם למאפיינים הייחודיים בפרויקט כמו למשל גודל היסודות, העומק שלהם, מבנה השלד, גודל השלד וכן הלאה. אז איך נכון לבחון הצעת מחיר של יציקות בטון ומהם המחירים שלהם אתם צריכים לצפות? על כך עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של י.א עבודות שלד.

כמה עולה יציקת בטון?

נתחיל בנתון הבסיסי ביותר והוא העלות של יציקת בטון. בעבודת יציקות בטון מחיר היציקה ניתן לפי מטר רבוע של יציקה. מחיר זה עומד בממוצע על כ-1,300 שקלים למטר רבוע של יציקת בטון. מחיר זה יכול לקפוץ ואף להכפיל את עצמו ככל שעולה המורכבות של ביצוע היציקות. כך למשל, בפרויקטים של תמ"א 38, המבוצעים בלב אזור מיושב וצפוף, הופכת כל המשימה של הובלת הבטון ויציקתו למורכבת יותר, באופן שיכול לגרום אף להכפלת העלות למטר רבוע, אבל ככלל, כאשר מדובר על פרויקט סטנדרטי של יציקות בטון מחיר יציקה אמור לעמוד על כ-1,200 עד 1,500 שקלים.

מה כוללת עלות זאת?

פה העניינים כבר הופכים להיות מעט מורכבים יותר, שכן המחיר של יציקת בטון הוא מחיר שניתן עבור מטר רבוע של יציקה. זאת אומרת שהמחיר נכון רק לביצוע היציקה ללא עלויות פיתוח, הכנה, חפירה, חציבה, פינוי עפר וכמובן עלויות כוח אדם. אם אתם בונים ממ"ד שקירותיו מכילים כמות גדולה יותר של בטון, הרי שתהיה לכך השלכה במחיר על אף שמבחינת כמות המטרים הרבועים של יציקה, אין כל הבדל בין ממ"ד ובין חדר רגיל. כמו כן, חשוב להבין שעלות יציקת בטון למטר רבוע מתייחסת לעלות של מטר רבוע של יציקה ולא של מטר רבוע של שטח הבית. זה אומר שיש לקחת בחשבון גם את העלות של יציקת הבסיס שדומה למדי לשטח הכולל של הבית ועל כך יש להוסיף את שטח הפנים של הקירות, של התקרה, של הגג וכן הלאה. יחד עם זאת, המחיר אותו ציינו לעיל הוא מחיר לפי שטח הבית, שכן עלות יציקת בטון בפני עצמה היא נמוכה יותר ועומדת על כ-400 עד 600 שקלים למ"ר רבוע של יציקה. בעבודות שלד המחיר ליציקה למ"ר הוא גבוה יותר מכיוון שהוא מגלם בתוכו גם את העלות של שטח הפנים של הקירות והגג.

מה יכול להשפיע על המחיר?

בבחינת הצעת מחיר של יציקות בטון מחיר היציקה יכול להשתנות על פי שורה של פרמטרים נוספים. כך למשל, בנייה נמוכה יכולה להוביל להוזלה של עלות היציקה למטר רבוע מכיוון שמדובר בבנייה בעלת רמת מורכבות נמוכה יותר מאשר בבנייה גבוהה. עלויות יציקה באזור המרכז הן בדרך כלל גבוהות יותר מהעלויות בפריפריה וגם את זה צריך לקחת בחשבון אם אתם זקוקים לשירות יציקות בטון במרכז. העלות של בניית מרתף יכולה להיות גבוהה יותר משמעותית למטר רבוע של יציקה, פשוט מכיוון שבניית מרתף היא מורכבת הרבה יותר, דורשת עבודות חפירה, חציבה ופינוי עפר וכן עבודות בידוד ואיטום מורכבות יותר של הקרקע לפני בניית השלד.

מה עוד משפיע על העלות של יציקת בטון?

פרמטר חשוב מאוד נוסף שמשפיע על האלות של יציקות בטון הוא כמובן הרמה המקצועית של הקבלן המבצע, המוניטין שלו, הניסיון שלו, האמינות והמהימנות שלו וההתמחות שלו בתחום הספציפי שעבורו נדרשות יציקות הבטון בפרויקט. את האמת הפשוטה הזאת אתם רוצים לזכור היטב כאשר אתם ניגשים למשימה של בחירת הצעות מחיר פשוט מאוד מכיוון שכולנו מכירים את הפתגם: המחיר היה זול אבל יצאנו ביוקר. אתם לא רוצים לקבל הצעת מחיר זולה מאוד ולבסוף לגלות שיצאתם ביוקר יותר מכל הצעה אחרת שניתנה לכם. איך זה יכול לקרות? כך למשל, אם קבלן היציקות מציג לכם הצעה מינימליסטית שמפרטת את העלות הבסיסית של יציקות בטון, אבל לא מתייחס כלל לעבודות ההיקפיות של חציבה, חפירה, פינוי עפר, כוח אדם, ממ"ד וכן הלאה.

עם הצעה כזאת יהיה לכם קשה מאוד לעמוד בפיתוי, אתם תסגרו הסכם עבודה עם אותו קבלן ואז פתאום תתחלנה העלויות להיערם זו על גבי זו. אז תגלו שיציקות הבטון הן רק רכיב אחד מיני מספר רכיבים בכל עבודה של יציקות בטון. למעשה, הצעת המחיר שאתם מקבלים יכולה לשמש אתכם גם בכדי להבין מול מי אתם עומדים ועד כמה הקבלן שמסר לכם את ההצעה הזאת הוא קבלן שאפשר לתת בו אמון ואפשר לסמוך על המילה שלו. תחילה, ודאו שאתם יודעים מה אתם רוצים לעשות ואם מדובר על בניית שלד, ודאו שיש לכם ביד תכנית בנייה, כתב כמויות ומפרט ואז בקשו הצעות כוללות ומקיפות עבור התכנית הספציפית ועבור המפרט הספציפי. כמו כן, במסגרת הסכם העבודה דרשו להכניס סעיף שכל העלויות שהוצעו לכם הן העלויות הסופיות ולא תהיינה עלויות נוספות מעבר להן.

חברת י.א עבודות שלד היא חברה מקצועית שמציעה לכם סטנדרטים גבוהים של יציקות בטון מחיר אטרקטיבי ושירות מקצועי שיבטיח לכם את היכולת לקבל החלטות ממקום של ידע ובטחון ולא ממקום של לחץ וניחוש. הצעות המחיר של י.א עבודות שלד הן כמובן הצעות כוללות, מקיפות וסופיות בהחלט.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!