כמה עולה לייבש חול מבלי לפרק ריצוף?

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עצם המחשבה על ייבוש חול מבלי לפרק ריצוף, אומרת לנו שתהליך הייבוש מבוצע בצורה מתוחכמת וכנראה גם באמצעות מכשור מיוחד וזהו אכן המקרה. כדי להבין כמה עולה לייבש חול מבלי לפרק ריצוף, צריך להבין תחילה כיצד מבוצע הייבוש ומהו המאמץ הנדרש לשם כך ובשני הנושאים האלה נעסוק ממש כאן בשורות הבאות.

קודם כל, כמה זה עולה?

העלות של ייבוש חול בחלל התת רצפתי יכולה להשתנות בהתאם להיקף הפרויקט. כך למשל, ייבוש של חול מתחת לרצפת חדר האמבטיה יכול לעלות לכם בין 2500 ועד 3000 שקלים, אבל אם תרצו לייבש מספר חדרים באותה דירה, הייבוש יעלה לכם קרוב ל-4000 שקלים בלבד. כלומר, ככל שהייבוש מבוצע על כמות גדולה יותר של חדרים, המחיר עבור כל חדר נוסף יורד בצורה משמעותית. במרבית המקרים, אם לא חוויתם הצפה משמעותית בכל הבית, משימת הייבוש נדרשת באופן מאוד נקודתי, בדרך כלל בחדר אחד ולעיתים בשניים או שלושה חדרים במקביל. על כן, בהזמנת שירות כזה אתם צריכים לצפות להוצאה כספית של מספר אלפי שקלים, בין 2500 ועד 4000 שקלים, אם כי בהחלט יכולות להיות חריגות לכאן או לכאן.

https://dry.org.il/   ייבוש נזקי הצפות

מדוע זה כל כך יקר?

אחרי שהסברנו כמה עולה לייבש חול מבלי לפרק ריצוף, חשוב שנסביר גם מה עומד מאחורי המחיר הזה. תהליך הייבוש מבוצע באמצעות מכשירים ייעודיים הנקראים יבשנים. פעולתם של יבשנים אלה מבוססת על פעולת היניקה. מהיבשן יוצא צינור אותו מחדירים דרך חור באחד מאריחי הריצוף עד שהוא יוצר מגע מלא עם החול שמתחת לריצוף. בשלב הזה מתחיל היבשן לינוק את המים מתוך החול. בצורה הדרגתית מים מתחילים לחלחל מכל המרחב אל אותה נקודת יניקה עד שכל המים נשאבים מהחלל התת רצפתי כולו. לעיתים נדרש לחזור על הפעולה גם במיקום אחד, אחד או יותר. תהליך זה יכול לקחת בין שבועיים ועד חמישה שבועות במהלכם עובד היבשן ללא הרף וזה יכול להסביר את המחיר הגבוה יחסית של השירות.

בנוסף לכך, לאחר סיום יניקת עיקר כמות המים, יש צורך בביצוע ייבוש סופי המבוצע באמצעות ספיחת הלחות מהאוויר בחדר, בכדי להגביר את רמת האידוי מהחלל התת רצפתי כלפי מעלה וגם תהליך זה אחראי למשך הזמן הרב של תהליך הייבוש כולו. יחד עם זאת, על העלות שציינו עד כה, יש לקחת בחשבון גם עלות של בדיקת מעבדה לגבי רמת הלחות בחלל הפנים ושירות זה לבדו יכול לעלות מעט יותר מ-1000 שקלים, שגם אותם יש להוסיף לחשבון. אבל כל אלה לא מתקרבים בכלל לעלות של הרמת כל הריצוף, ייבוש מלא של כל החלל התת רצפתי והתקנת ריצוף חדש. זה יעלה לכם כסף, אבל הרבה פחות ממה שזה היה יכול לעלות ללא טכנולוגיית היבשנים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!