כמה עולה קבלן שלד ב 2023

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחד הדברים הכי חשובים כאשר בונים בית או בניין הוא השלד שלהם. השלד של המבנה הוא החלק שמקנה את היציבות והחוזק והוא גם החלק שמקנה את הצורה של הבית או הבניין. בנייה של שלד היא לא עניין של מה בכך. מדובר על עבודה מקצועית המתבצעת בעיקרה עם חומרי בטון והיא מצריכה תכנון, פיקוח ועבודה על ידי גורמים מקצועיים בתחום. כשבונים שלד של בניין, אחד האנשים החשובים ביותר הוא קבלן שלד אשר יגדיר לפועלי הבניין איך לבצע את השלד ובאיזו צורה. נשאלת השאלה, כמה יעלה לכם קבלן שלד בשנת 2023? על השאלה הזו נענה במאמר הבא.

 

ממה מורכב המחיר שמשלמים עבור קבלן שלד?

העלות שאתם תקבלו בהצעת מחיר של קבלן שלד עם ניסיון רב, היא עלות בחישוב של מ"ר, כאשר המחיר יגלם מספר דברים נוספים בניהם: שכר עבודתם של פועלי הבניין, שכר עבודת התכנון והפיקוח של הקבלן, עלות חומרי גלם ועלות של קירות פנים נוספים שלא נכללים בתוך חישוב של מ"ר. את כל אלו לוקח קבלן השלד בחשבון כאשר הוא מציע לכם עלות למ"ר.

בשנת 2021 ובשנת 2022, החל תהליך עליית מחירים במדינה, אשר הפך לאינפלציה רחבה שאנו רואים את המשמעויות שלה על המחירים גם בשנת 2023. העלויות בענף הבנייה התייקרו, עקב עלייה במחירים של חומרי הגלם ובעלויות התשלום עבור שכר העבודה. לכן, הציפיה שהמחירים של שנת 2023 עבור בניית שלד, יהיו יקרים יותר מהשנים הקודמות. בכמה יותר יקרים? המשיכו לקרוא.

 

מתוך המחיר הכללי, כמה עולה לבנות את השלד בשנת 2023?

אז כמה באמת יעלה לכם לבנות שלד לבניין בשנת 2023? העלות של בניית שלד בשנים הקודמות נעה בטווח מחירים של 1000 – 1200 ₪ למ"ר. כיום, כאשר יש אינפלציה בעולם ובישראל, המחירים עלו מעט וכעת טווח המחירים עומד על 1250 – 1500 ₪ למ"ר. כמובן שאלו מחירים המשקפים את הממוצע בענף זה ותמיד יהיו קבלנים חדשים בענף שיציעו מחירים יותר נמוכים ולעומתם, קבלני שלד מקצועיים ובעלי ניסיון שיציעו הצעות מחיר קצת יותר גבוהות.

כמו כן, יש לקחת בחשבון שזהו לא תמיד יהיה המחיר הסופי, לעיתים יהיו תוספות הכוללות בנייה של קירות פנימיים בנוסף והם לא יהיו כלולים בתוך עלות למ"ר.

 

האם כדאי לעבוד עם קבלן שמציע לכם לרכוש את חומרי הגלם בעצמכם ולשלם על שכר עבודה?

יש פעמים, שקבלני שלד יציעו לכם תמחור בחישוב קצת שונה. הם למעשה יציעו לכם לרכוש את חומרי הבטון בעצמכם ולשלם עבור העבודה בנפרד או לפי יומית. האם זה משתלם? לא בהכרח! קבלנים שעובדים בתחום, מכירים היטב את השוק ויודעים היכן לרכוש חומרים במחירי עלות. הם רוכשים כל הזמן ויכולים לקבל את החומרים בעלות סיטונאית. לעומת זאת, כאשר אתם רוכשים בעצמכם באופן פרטי, העלות היא גבוהה יותר. על מנת לקבל מחירים טובים בתחום, כדאי לכם למצוא קבלן שלד מומלץ במחיר למטר המשתלם ביותר באמצעות סקר שוק והמלצות. זו הדרך הטובה ביותר לקבל עבודה איכותית, לא להתעסק עם רכישת חומרים ולקבל מחיר אחיד הכולל בתוכו את כל השירות.

המאמר באדיבות חברת המשפצים בישראל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!