למה חשוב לבצע פירוק גגות אסבסט?

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אסבסט הוא סוג של מינרל שהיה בשימוש נרחב בעבר לקירוי. הוא שימש כי זה היה זול ועמיד. הבעיה עם החומר הזה היא שהוא מסוכן גם כשהוא נכנס לאוויר ואנשים נושמים את האבק. זה יכול להוביל לסרטן ריאות ומחלות אחרות. הצעד הראשון להסרת גגות אסבסט הוא לזהות אם הם עשויים מאסבסט או לא. אם כן, אז יש להסיר אותם על ידי אנשי מקצוע כדי שהסביבה ובריאות האנשים לא יהיו בסיכון. אסבסט הוא חומר ששימש בעבר לבידוד, איטום אש, ועוד. ניתן למצוא אותו בבניינים ובתים רבים כיום. בעיה גדולה עם אסבסט היא שהוא יכול להיות מסוכן לבני אדם כאשר הוא מופרע או מפורק לחתיכות קטנות.

ה-EPA (הסוכנות להגנת הסביבה) קבעה מגבלות קפדניות על כמה אסבסט יכול להישאר בבניין או בבית לפני שצריך להסיר אותו. זה כולל:

  • כל כמות של אסבסט בגג ישן
  • כל כמות של אסבסט על הקרקע או הרצפה
  • כל כמויות אסבסט שאינן מכוסות בקירות גבס, גבס, לינוליאום, אריחים או שטיחים
  • כל כמויות של כריזוטיל (סוג האסבסט שנמצא לרוב) שנמצאת בבניין או בבית שבהם יש ילדים מתחת לגיל שש

אסבסט

אסבסט הוא מינרל שנכרה ומשמש בתעשיות שונות. זה היה בשימוש נרחב בסוף המאה ה-18 למטרות בידוד ולאיטום אש. חומרים המכילים אסבסט שימשו בדרך כלל גם כגיבוי לאריחי ויניל, אריחי תקרה, רעפים וציפוי לוח מלט. ארצות הברית אוסרת על שימוש באסבסט מאז 1989 בגלל הסיכונים הבריאותיים שלו. עם זאת, זה עדיין חוקי להשתמש באסבסט במדינות אחרות כמו הודו וסין. אסבסט הוא מינרל ששימש בעבר לייצור גגות וחומרי בנייה אחרים. זה כבר לא בשימוש כי זה יכול לגרום לבעיות בריאות וסרטן. אסבסט לא נאסר עד 2003 ולכן ישנם מבנים רבים שעדיין מכילים את החומר הזה. הרבה אנשים עדיין גרים בבניינים עם גגות אסבסט, ולכן חלה עלייה בפינוי הגגות הללו. זה הביא ליותר משרות לאנשים המתמחים בפינוי אסבסט.

פירוק גגות אסבסט

אסבסט הוא מינרל טבעי ששימש בחומרי בניין במשך עשרות שנים. הוא שימש לעתים קרובות בחומרי קירוי בגלל עמידותו בפני אש וחום. הסיבים מחומר זה עלולים להישמר באוויר כאשר החומר מופרע, מה שעלול להוביל לסרטן ריאות ומזותליומה בשאיפה לכן מומלץ לבצע פירוק גגות אסבסט. הסוכנות להגנת הסביבה של ארה"ב (EPA) אסרה על שימוש באסבסט בבנייה חדשה מאז 1989, אך בבתים רבים עדיין יש גגות אסבסט. גגות אסבסט קשים להסרה מכיוון שהם בדרך כלל מוסתרים מתחת לשכבות של רעפי אספלט או חומרי קירוי אחרים. בנוסף, הסרת אסבסט עשויה לדרוש ציוד מיוחד והכשרה שייתכן ולחלק מבעלי בתים אין גישה אליהם. פינוי גגות אסבסט יכול להתבצע על ידי חברה מקצועית. הם יסירו את חומר הקירוי וינוקו את השטח. זהו תהליך מסוכן מאוד ויכול להיעשות רק על ידי מומחים בתחום זה. פינוי גגות אסבסט עלול להיות מסוכן אם לא מטפלים בו נכון, אך חשוב לציין כי ישנם אנשי מקצוע שידאגו לכך עבורכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!