למה לבחור ממד נייד ולמה ממד רגיל?

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שאלת השאלות עבור בעלי בתים פרטיים היא: ממ"ד נייד לעומת ממ"ד רגיל – מה עדיף, ומדוע? בדף הבא, ריכזנו עבורכם כמה מהיתרונות, החסרונות ודגשים חשובים של בניית חדרי ממ"ד מסוגים שונים – קראו כאן.

 

כמה מילים על התקנת ממ"ד נייד

ההחלטה האם לבחור ממ"ד נייד או ממ"ד רגיל היא החלטה מורכבת, שצריכה להתקבל בהתאם לצרכים ולמצב הייחודי של כל משפחה וכן בהתאם לאזור המגורים. בכל הקשור לבניית ממ"ד נייד, יש לכך מספר יתרונות. קודם כל, ניתן להתקין אותו כמעט בכל מקום, גם במקומות בהם לא ניתן לבנות ממ"ד רגיל. שנית, ניתן להעביר אותו ממקום למקום, למשל במקרה של מעבר דירה. כמו כן, בעוד שממ"ד רגיל יעלה לכם בין 100,000 ₪ ל-150,000 ₪, התקנת ממ"ד נייד תעלה לכם כ-30,000 ₪ ומעלה. עם זאת, יש לממ"ד נייד גם חסרונות לעיתים, כמו העובדה שהוא עשוי להיות פחות מרווח ופחות נוח לשימוש מחדרי ממד רגילים. מוזמנים להתרשם אצלנו באתר https://saferoom.co.il שבו תוכלו למצוא מגוון אופציות לבחירה.

 

כמה מילים על בניית ממ"ד רגיל

בראש ובראשונה, חדרי ממד רגילים הם בדרך כלל הרבה יותר מרווחים מאשר חדרי ממ"ד ניידים. לפיכך, הם גם נוחים יותר לשימוש ואף ניתן לעצבם בצורות שונות ולשימושים שונים. עם זאת, החסרונות של חדרי ממד רגילים טמונים בכך שניתן לבנות אותם רק במקומות בהם ניתן לבנות מבנה קבוע לפי הנחיות פיקוד העורף. כמו כן, זכרו שעליכם לקבל גם את הסכמת השכנים שלכם לבנייה מהסוג הזה (הסכמה של 60% מהדיירים). לאחר שהבנו את זה, בואו נמשיך הלאה לבחירה עצמה – מהם הקריטריונים שצריך לקחת בחשבון? – המשיכו לקרוא.

 

בחירת נייד ממ"ד או רגיל – מה לקחת בחשבון?

אם אתם מתלבטים בין התקנת ממ"ד נייד לבין בניית ממ"ד רגיל, ראשית אתם צריכים לקחת בחשבון את גודל המשפחה שלכם. כפי שכבר ציינו, ממ"ד נייד הוא בדרך כלל קטן יותר מממ"ד רגיל, ולכן הוא עשוי להיות לא מתאים למשפחות גדולות. כמו כן, חשוב במיוחד לקחת בחשבון את מצב וסוג המבנה שבו אתם מתגוררים. אם אתם גרים בבית צמוד קרקע, או אם יש לכם חצר גדולה, ממ"ד נייד עשוי להיות הפתרון המומלץ עבורכם. לבסוף, כמובן שהתקציב משחק תפקיד מרכזי בבחירת סוג הממ"ד. ממ"ד נייד הוא זול יותר מממ"ד רגיל, כאשר הפערים במחירים יכולים להתבטא בעשרות אלפי שקלים.

 

מה חשוב לדעת על הנחיות פקע"ר?

בין אם אתם מדברים על התקנת ממ"ד נייד או בניית ממ"ד רגיל, קחו בחשבון שההנחיות של פיקוד העורף מאוד דומות. לפיכך, הן ממד נייד והן ממד רגיל חייבים להיבנות עם קירות בטון מזוין בעובי של כ-20 – 40 ס"מ, נתון המשתנה בהתאם לאזור המגורים שלכם. אם אתם תושבי קו העימות, בד"כ תידרשו לחדרי ממ"ד עם קירות בעובי של 30 – 40 ס"מ. מעבר לפקטור הזה, קיימות גם הנחיות לגבי סוג מערכת האוורור, סוגי התשתיות הנדרשות להתקנה ועוד.

 

לסיכום, כדאי לבחור ממ"ד נייד או רגיל?

לסיכומו של דבר, ממ"ד נייד הוא פתרון טוב עבור משפחות שגרות במקומות בהם לא ניתן לבנות ממ"ד רגיל, או עבור משפחות שמחפשות פתרון זול יותר. מצד שני, ממ"ד רגיל הוא פתרון טוב יותר עבור משפחות גדולות, או עבור משפחות שמחפשות מרחב מוגן מרווח ונוח יותר. לכן, לפני שאתם בוחרים את סוג הממד שלכם, כדאי שתערכו איזשהו בדק בית ותבחנו מקרוב את הצרכים שלכם מאותו חדר ביטחון. אם אתם עדיין צריכים סיוע בבחירת סוג הממ"ד, צרו עמנו קשר כעת לייעוץ ללא התחייבות.

SAFE HOUSE

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!