מדוע כדאי להוציא רישיון קבלן רשום IL?

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קבלנים רבים במדינת ישראל מבצעים את עבודת מבלי להחזיק ברישיון ייעודי. למרות שיש כאלה שרואים זאת כרשות, המדינה מחייבת קבלנים להחזיק ברישיון מתאים. קבלן שפועל ללא רישיון עובר על החוק, אך האכיפה לא באמת מצליחה לאתר את כולם. אנשים שרוצים להיות קבלנים צריכים להבין את התועלת בהוצאת רישיון קבלן רשום IL. אם אתם מתלבטים מוטב כי תבינו מראש מהם היתרונות שאותם יהיה ניתן להשיג. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם מוותרים על האפשרות החשובה הזאת. מה מקבל קבלן מורשה בהשוואה לקבלנים שלא מוגדרים כמורשים? הבאנו לכם כמה סיבות שלא ישאירו לכם מקום לספק בעניין הזה. 

 

קבלן רשום IL מקבל יותר עבודה

התחרות בענף הקבלנות רק עולה ככל שעוברות השנים. אם בעבר לא הייתה תחרות מאסיבית, כיום הקערה התהפכה לגמרי. קבלן שלא יהיה קבלן רשום IL עלול למצוא את עצמו עם פחות עבודה בהשוואה לאחרים. הלקוחות כבר מבינים כי הם צריכים לבדוק איזה קבלן רשום ואיזה קבלן לא רשום. זה הופך את כל הפרוצדורה להיות הרבה יותר נוחה ופשוטה עבורם. כל לקוח ירצה לדעת כי הקבלן שהוא פונה אליו יהיה איש מקצוע שיביא אותו לתוצאה הנדרשת.

 

עבודה על פי החוק במדינת ישראל

צריך לשים את הדברים על השולחן עוד לפני שמוציאים רישיון קבלן רשום IL. החוק בישראל מחייב את הקבלנים להיות קבלנים רשומים, לא מדובר על בחירה אישית של כל קבלן. אם אינכם עושים זאת, משמעות הדבר היא שאתם עוברים על החוק במדינת ישראל. גם אם נדמה לכם שלא יתפסו אתכם, תזכרו כי זה עלול לקרות בכל רגע. המדינה מטילה קנסות כבדים על קבלנים שעובדים ללא רישיון קבלן רשום.

 

אמינות גבוהה בקרב הלקוחות

התדמית שמצטיירת אצל הלקוחות היא זאת שגם קובעת את מידת האמינות. לא תרצו להביא את עצמכם למצב בו רמת האמינות יורדת באופן דרסטי. קבלנים שעובדים ללא רישיון יהיו קבלנים פחות אמינים בעיניהם של הלקוחות שפונים אליהם. איך אפשר לסמוך על איש מקצוע שלא מחזיק ברישיון לעסוק בתחום בו הוא מתמחה? מהסיבה הזאת טוב להוציא רישיון קבלן רשום IL שישפר את מידת האמינות ויגדיל אותה באופן מהותי. 

 

קבלת עבודות מטעם המדינה

המדינה עובדת עם מאות קבלנים בכל מיני פרויקטים שונים ברחבי הארץ. בא לכם לקבל עבודה מהמדינה שיכולה להיות קבועה וממושכת? יהיה עליכם לדאוג להשיג רישיון קבלן רשום IL. ברגע שיהיה לכם את הרישיון המתאים תוכלו לקבל עבודות מטעם המדינה. קבלנים שלא מחזיקים ברישיון המוכר כחוק, לא יוכלו להירשם למרכזי עבודה הקשורים למדינה. לא מדובר על מרכז אחד אלא על עשרות רבות של מכרזים שנפתחים בכל שנה ויכולים להיות זמינים לכם. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!