עבודות שלד בניין

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שלד הבניין הוא הבסיס שכולל את היסודות, העמודים התומכים, הקירות, התקרה, גורמי בניה חיצוניים ואחרים. את הבנייה מבצעים בהתאם לתוכניות שקיבלו אישור מראש על ידי הוועדה המקומית ותחת פיקוח הנדסי, על פי התקנות. על השלד יהיה אחראי קבלן שמחזיק בתעודה המאפשרת לו לעסוק בתחום ובו זמנית יכנסו לשטח אנשי מקצוע רבים.

בישראל, כבר בשלב בניית השלד יש ליצוק את הממ"ד ובנוסף לו יש ליצור את הכלונסאות, ליצור את המתווה, להניח קורות קשר, ליצוק את הרצפה וליצור את מחיצות הפנים בין חלקי המבנה. מדובר על פרויקט מורכב, אך כשאיש מקצוע מנוסה מנהל אותו, אין כל סיבה שלא יתבצע על פי התוכניות.

מורכבות עבודת השלד

הקמת השלד של הבניין דורשת מיומנות רבה ועבודה תחת תקנות ואישורים. הקבלן אשר מבצע את השלד חייב להיות איש מקצוע אשר מכיר היטב את הדרישות וכמובן, בעל תעודה אשר מעידה על ההכשרה שלו. מדובר בתחום הנדסי שכשהוא מתבצע כראוי, החיים בבניין איכותיים, אך כשישנן טעויות, מדובר בסכנת חיים.

העבודה מורכבת בשל מספר סיבות. ישנם שלבים רבים שצריכים להתבצע, חלקם זה אחר זה ואחרים במקביל. בו זמנית יעבדו במקום אנשים רבים שלכל אחד יש מומחיות בתחומו: חשמלאי, אינסטלטור, אנשי בניין ואחרים. התפקיד של הקבלן הוא לפקח על כולם ולוודא שהעבודה מתבצעת כראוי. מכאן אפשר להבין כי ישנה חשיבות לבחירת איש המקצוע הנכון והמנוסה.

שאלות נפוצות על עבודות שלד בניין

שלב השלד הוא שלב משמעותי, מותח ושיכול לקחת מספר חודשים. אלו שלא בונים ביום יום יכולים להעלות שאלות רבות לפני תחילת הדרך ובהן:

מה כולל תהליך בניית השלד?

תהליך הבניה כולל את כל התשתית הנדרשת. יש צורך לחפור במקום, להניח כלונסאות, ליצוק את הממ"ד, את הרצפות, להניח את התקרה, לבצע חלוקה פנימית ועוד. תוך כדי העבודה צריכים להיכנס אנשי מקצוע נוספים ובהם האינסטלטור והחשמלאי כדי להניח את בסיס התשתית.

מתי כדאי לחפש קבלן עבודות שלד בניין?

כדאי להתחיל את החיפוש לאחר שכבר ישנן תוכניות מאושרות. לא כל הקבלנים ירצו לתת הצעת מחיר לפני שישנן תוכניות סופיות כיוון שהם לא ירצו להתחייב לעבודה שהמהות שלה עשוי להשתנות בהמשך. אין סיבה למהר וניתן להיפגש לאחר קבלת אישור מהוועדה המקומית ולקבל הצעת מחיר תוך זמן קצר.

האם כדאי לעבוד עם קבלן מפתח או קבלן שלד?

לשאלה זו אין תשובה אחת. יש להבין את המהות של כל אחת מהאפשרויות ולקבל הצעת מחיר מקבלן המפתח ומאנשי המקצוע השונים. במידה וההחלטה היא לעבוד עם קבלן מפתח, כדאי לוודא שיש לו ניסיון בעבודות דומות ולבקש לשמוע ממליצים על אופן העבודה שלו ואנשי המקצוע שהגיעו לשטח.

למה הכי חשוב לשים לב בהצעת המחיר?

חשוב לשים לב לכל הפרטים בהצעת המחיר. ככל שהיא תהיה מפורטת יותר כך יהיו פחות אי התאמות בהמשך הדרך. יש לשים לב כי קבלן עבודות שלד בניין מחויב לתוכניות שהוא קיבל ולכן כל שינוי עשוי להוביל לתוספת בעלויות בהמשך הדרך. כדאי לבחון את ההצעה, להתרשם ולצאת לדרך רק לאחר שאין שאלות פתוחות.

עם מי כדאי לעבוד?

כדאי לעבוד עם קבלן או חברה מנוסים בתחום. מי שלא יכול להציג עבודות קודמות ולקוחות שישמחו לספר על העבודה המשותפת, צריך לעורר חשד. יש לשים לב להצעה ראויה ומפורטת וכן שהתקשורת בין הצדדים תהיה מעולה. חברת י.א עבודות שלד תשמח לשמוע ממך ולספר לך עוד על עבודות השלד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!