עלות בניית מרתף

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

לא בכל בית יש מרתף אבל אם בבית שלכם אתם דווקא כן רוצים קומת מרתף, אתם צריכים לדעת שזה עולה לא מעט כסף. ככלל, העלות המרכזית בכל פרויקט בנייה היא העלות של בניית שלד המבנה וישנו מחיר די סטנדרטי שחל כמעט בכל פרויקט בנייה. מחיר זה, שחל למשל על בסיס המבנה, על מחיצות הפנים וקירות החוץ של המבנה, יכול לקפוץ פלאים כאשר מדובר בבניית מרתף. בשורות הבאות, מספרים לכם המומחים של י.א עבודות שלד על עלות בניית מרתף והסיבות לעלות הגבוהה.

כמה עולה לבנות מרתף?

נתחיל אולי בשאלה כמה עולה לבנות שלד. בניית שלד בבנייה המודרנית, מבוססת על סט שלם של יציקות בטון לבניית יסודות המבנה, בסיס המבנה, מעטפת קירות החוץ של המבנה, מחיצות הפנים בתוך המבנה, תקרות וגג. העלות של בניית שלד סטנדרטי כזה עומדת על כ-1,300 שקלים למטר רבוע של יציקת בטון, לא כולל עלויות כוח אדם ולא כולל עבודות נדרשות מסביב. למעט היסודות, כל מרכיבי השלד הסטנדרטים נבנים למעשה מעל פני הקרקע. במקרה של מרתף, המדובר למעשה בבנייה שמבוצעת מתחת לפני הקרקע וזה אומר שעוד לפני שיוצקים את הבטון, יש להכין את המרחב התת קרקעי שבתוכו ייבנה המרתף ולתהליך הזה יש עלויות לא קטנות שבסופו של דבר משפיעות מאוד על עלות בניית מרתף.

עד כמה הן משפיעות? ובכן, הן יכולות ממש להכפיל את העלות למטר רבוע. מדוע? מכיוון שבניית מרתף דורשת תחילה לבצע חפירות נרחבות וחציבה בתוך האדמה. זה אומר כלים כבדים ולעיתים חציבה עיקשת בשכבות סלע קשות וזה אומר פינוי של אדמה מן השטח. לאחר מכן זה אומר שיש לבצע חיזוק היקפי של האדמה על מנת שלא תפעיל לחץ חריג על המבנה שייבנה בתוכה וכן יש לבצע איטום של האדמה על מנת שלא יתאפשר חלחול של מים מהאדמה אל קירות המרתף. המדובר למעשה בתוספת של עבודה רבה וזמן רב ביחס לאלו הנדרשים לצורך כל רכיבי השלד האחרים מעל פני הקרקע וזהו למעשה הגורם לכך שעלות בניית מרתף היא גבוהה יותר משמעותית מבניית חלקי השלד האחרים.

מי מבצע בניית מרתף?

כשאתם בוחרים את הגורם המקצועי שיבנה עבורכם את שלד המבנה, אתם מן הסתם בודקים גם את הנושא של עלות בניית מרתף שמציע לכם כל גורם מקצועי. עלויות אלה יכולות להשתנות בין איש מקצוע לאיש מקצוע, אבל בסופו של דבר זהו לא הפרמטר היחיד שאתם צריכים לבחון. תחילה חשוב לדעת שלא כל קבלן שלד יודע באותה רמה של התמחות להתמודד עם האתגר של בניית מרתף. אם אתם רוצים להבטיח יציבות מבנית מקסימלית ואיטום הרמטי של קומת המרתף לאורך עשורים שלמים, אתם צריכים גורם מקצועי כדוגמת י.א עבודות שלד שגם מציעה לכם עלות בניית מרתף אטרקטיבית במיוחד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!