קבלן שלד עם חומר

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה כוללות עבודות השלד בתהליך הבנייה? למה נדרש קבלן שלד לצורך בניית השלד? למה הכוונה בביטוי קבלן שלד עם חומר? מדוע נכון או לא נכון לבחור במודל זה של עבודה עם קבלן שלד? בתהליך של בניית בית ישנן שאלות רבות שיעסיקו אתכם לפני, תוך כדי וגם לאחר השלמת תהליך הבנייה. בשורות הבאות ננסה לענות באופן ספציפי על המקרה של בניית השלד וביתר פירוט סביב הנושא של קבלן שלד עם חומר.

מה זה קבלן שלד עם חומר ומה תפקידו בפרויקט?

שלד המבנה כולל את כל עבודות הבטון, הברזל והבלוקים ובכלל זה יסודות המבנה, ביסוס המבנה, רצפה, תקרה, קירות היקפיים, מחיצות פנים ופיתוח. למעשה, בניית השלד מהווה מרכיב מרכזי מאוד בסך העלויות שיש להשקיע בתהליך בניית המבנה, הן מבחינת היקף העבודה והן מבחינת כמות חומרי הגלם. את עבודות השלד יכול גם הקבלן הראשי לבצע אלא שלרוב בוחרים הקבלנים לשכור קבלן שלד כקבלן משנה ולהאציל עליו את של הנושא של בניית השלד. קבלן שלד הוא קבלן רשום המופיע בפנקס הקבלנים של משרד השיכון ושמופיע תחת הקטגוריה של עבודות שלד.

קבלן שלד עם חומר

עבודות שלד עם קבלן בניין רשום עם חומר

כפי שאמרנו קודם לכן, עבודות השלד הן העבודות שכרוכות בעבודה הרבה ביותר ובכמויות החומרים הגדולה ביותר בכל תהליך הבנייה. בהתאם לכך, בעבודה עם קבלן שלד יכולים להיות שיקולים כלכליים שונים שבמקרים מסוימים גורמים להעדפה להפריד בין הקבלן עצמו ובין החומרים וכאן נכנס למעשה הנושא של קבלן שלד עם או בלי חומר. קבלן שלד מגיע תמיד עם צוות עובדים משלו, טפסנים מקצועיים, כלי עבודה מקצועיים (מכונת בטון, ויברטור, לוחות עץ וכן הלאה), ובמקרה של עבודה על פי המודל של קבלן שלד עם חומר, מגיע הקבלן גם עם חומרי הגלם קרי מוטות הברזל, הבטון, הבלוקים וכל חומרי הגלם האחרים כפי שהם מופיעים במפרט הטכני ובכתב הכמויות של הפרויקט. זאת בניגוד למודל של קבלן ששוכרים את שירותיו לא כולל החומר, קרי את חומרי הגלם מביא הקבלן הראשי בעצמו. למה? ייתכן שלקבלן הראשי יש הסכם עם ספק חומרי גלם שבחישוב הכולל הופך את האופציה הזאת לזולה יותר ומשתלמת יותר עבורו ולכן הוא בוחר להביא את החומרים בעצמו ורק להשתמש בשירותי הבניה של קבלן השלד.

מהם היתרונות ומהם החסרונות של מודל זה?

ובכן, היתרון של עבודה במודל של קבלן שלד עם חומר הוא שאתם לא צריכים לדאוג לדבר. קבלן השלד הוא שדואג לאנשי הצוות, לפועלים, להסעת הפועלים, למכונות השונות ולציוד המקצועי הנדרש לבניית השלד ואפילו לכל החומרים הנדרשים לצורך השלמת השלד החל ברמת הבורג וכלה ברמת משאיות הבטון. החסרון הוא שזה יכול לעלות לכם יקר יותר מאשר מודל אלטרנטיבי שבו אתם משיגים את החומרים מספק חומרים זול כשבקבלן השלד אתם נעזרים אך ורק עבור הביצוע. הדבר דומה לקבלת שירות תיקון רכב במוסך. ייתכן מאוד שאם תרכשו את החלפים בעצמכם, התיקון כולו יעלה לכם פחות מאשר לו הייתם קונים אותם אצל המוסכניק עצמו, אבל אלו הם אתם שצריכים למצוא ולהזמין את החלפים, בעוד שאם אתם מזמינים אותם אצל המוסכניק אתם לא צריכים לדאוג לדבר והמוסכניק אחראי על הכל. בדיוק אותו דבר קורה גם בעבודה עם קבלן שלד.

ככלל, מהם החומרים שנכללים תחת הכותרת "חומר"?

שאלה שעדיין עשויה להעסיק אתכם היא השאלה סביב הביטוי "חומר" ומה בדיוק זה כולל. ובכן, תחת הביטוי חומר אפשר לכלול את כל חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש לצורך בניית השלד ובכלל זה מוטות ברזל בקטרים שונים לצורך בניית כלונסאות, כלובי מתכת לביסוס ומוטות ברזל לזיון הבטון בקירות ההיקפיים ומחיצות הפנים. בטון שאותו יש להזמין מספקי בטון על פי מפרט ספציפי ולעיתים גם לייצר אותו באופן עצמאי באתר הבנייה. בלוקים על פי המפרט הטכני וכתב הכמויות של הפרויקט הספציפי. מפה אפשר להכניס גם אלמנטים קטנים יותר כמו מסמרים, לוחות עץ לביצוע עבודת טפסנות, ברגים, חוטי ברזל ועוד שלל עזרים שמשמשים את קבלן השלד בתהליך הבנייה. בתוך כך אפשר לכלול גם אלמנטים כמו פיגומים שאותם יש לשכור לטובת הפרויקט וגם אותם אפשר להשאיר כמשימה של קבלן השלד או לקבל עליהם אחריות בעצמכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!