שיקום מבנים עם עבודות סנפלינג

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ישנם לא מעט ערים בישראל שבהם מתנשאת בנייה מודרנית לגבהים עצומים שכן, מדובר על האופציה הטובה ביותר לצורך ניצול הקרקע. יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים שבהם בניין רב קומות דורש שיקום הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת נזקים שונים שיש בו ודורשים תיקון. במקרה הזה, יהיה צורך לבחור שיקום מבנים עם Rope Partners עבודות בסנפלינג. בכדי לקבל את הגישה לכל אזור בבניין הרלוונטי לצורך שיקום אין ספק שחשוב מאוד לבחור בעבודות הללו, אך אין להתפשר על אנשי מקצוע שיבצעו את העבודה ויש לבחור את החברה האמינה והמקצועית ביותר אשר מבצעת את העבודות הללו בצורה בטוחה ואיכותית.

עבודות שיקום מבנים בגובה – במה מדובר?

ישנן מגוון רחב של עבודות המתבצעות בגבהים. העבודות הללו דורשות אחראיות רצינית, תשומת לב וכמובן מיומנות. תחום העבודה בגובה באמצעות סנפלינג התפתח מאוד וצבר תאוצה כיום וזאת בשל העובדה שיש לא מעט בניינים רבי קומות אשר הגישה אליהם לצורך מתן מענה לבעיות שונות הנוגעות לתחזוקת המבנה, צריכה להתבצע באמצעות אמצעים רלוונטיים. עבודה בגובה בסנפלינג מחייבת  הוצאת רישיון לעבודה בגובה וכן רישיון לגולש בתחום הספציפי אותו הוא מציע. בין העבודות השונות הנדרשות עבור שיקום מבנים שונים ניתן למצוא: התקנת רשתות כנגד יונים, ניקיון חלונות, טיפול ברטיבויות שונות בקירות, איטום של תפרים וסדקים, החלפת מרזבים, חיזוק אריחי שיש במבנה,  צביעת המעטפת של המבנים ועוד.

מדוע כדאי לבחור דווקא בעבודות סנפלינג עבור שיקום מבנים?

הסנפלינג מהווה את הפתרון האידאלי עבור כל בניין. לא פעם הבנייה האורבנית הצפופה איננה מאפשרת מעבר נוח וכן גישה של כלים כבדים לבניין הרלוונטיים לצורך ביצוע עבודות חיזוק ושיקום מבנים. באמצעות סנפלינג הבניין הרבה יותר נגיש וניתן להגיע לכל נקודה במעטפת המבנה, גם אם מדובר במבנים שיש בהם לא מעט מרפסות או קירות לא ישרים בשל אובייקטים שונים כגון: מזגנים, מרזבים חיצוניים, צנרת ועוד. עבודות מעין אלה המתבצעות באמצעות שימוש בסנפלינג מתבצעות בצורה מהירה יותר, יעילה יותר ואיכותית יותר. כמובן שחשוב לבחור באנשי מקצוע שיודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה בטוחה ואיכותית.

כיצד מתבצעות עבודות שיקום בניין בסנפלינג

בעבודות גובה בגלישה בסנפלינג משתמשים במערכת חבלים, כאשר שני חבלים מחוברים אל עגינה הנדסית. הגלישה מתבצעת באמצעות מכשיר גלישה תעשייתי שמחובר אל הכיסא בצורה מאובטחת ובו יושב העובד. מערכת העבודה בתילוי מחוברת לחבל הגלישה והיא כוללת אמצעי חיכוך צורך הקלה על הלחץ שנגרם מהרתמה על הירכיים וכן לצורך שליטה על קצב הירידה. לכל עובד ישנם אביזרי בטיחות אישיים הכוללים: קסדה להגנה על הראש, רתמה בעלת רצועות תמיכה ולולאות לרגליים וכן מכשיר גלישה לשליטה על אופן הגלישה וחבל אבטחה.

בכדי שעבודות שיקום בניין בסנפלינג יתבצעו בצורה מקצועית ואיכותית, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!