קבלן שלד בדרום

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בחיפוש קבלן שלד לפרויקט בניה, ישנו מגוון רחב של פרמטרים שיכולים לשמש כבסיס לבחירה הנכונה, אלא שבסופו של דבר צריך לקבל גם החלטה. כך למשל, כאשר אתם מחפשים קבלן שלד בדרום, יהיו כאלה שידחקו בכם לבדוק מהיכן בדיוק בדרום, שכן ככל שהקבלן קרוב אליכם יותר גאוגרפית כך יותר קל לו להגיע לשטח וכך הוא יהיה גם יותר בשטח. אלא שכאמור, בסופו של דבר צריך לקבל החלטה ולא משנה מהיכן הוא בדרום, העיקר שהוא לא מהקצה השני של הארץ ואם הוא מספיק טוב ועונה על כל הצרכים שלכם בפרמטרים האחרים, אז גם המיקום הגאוגרפי המדויק מאוד שלו, לא אמור להשפיע על ההחלטה שלכם. כפי שמסבירים לכם המומחים של י.א עבודות שלד בשורות הבאות, המיקום הגאוגרפי המדויק הוא ממש לא הפרמטר היחיד שיכול לעכב אתכם מלקבל החלטה.

אז איך בוחרים קבלן שלד בדרום?

שלד הוא אחד ממרכיבי המפתח בכל פרויקט בנייה. זהו השלב בו נבנה למעשה הבית, מקבל את צורתו ונקבע חוזקו ויציבותו המבנית. כמות הבטון, כמות הברזל, טריות הבטון, המתכון המדויק שעל פיו יוצר הבטון וכמובן תהליך הבנייה עצמו, כל אלה משפיעים בצורה מרכזית ומשמעותית על התוצאה הסופית וזאת סיבה מספיק טובה להקדיש מעט מאמץ לבחירת קבלן השלד המתאים לכם ביותר. אז כאמור, ישנם המון פרמטרים שעל פיהם אפשר לבחון קבלן שלד, ואם רוצים, אז אפשר גם להצדיק שלילה של קבלן שלד בדרום רק כי הוא לא מגיע מרדיוס ישובים מסוים בדרום, אבל בסופו של דבר זה עניין של אמון שאתם נותנים באותו אדם, הערכה מקצועית שלכם אותו בסיוע אנשי מקצוע אחרים שמייעצים לכם ונותנים חוות דעת מקצועיות, היותו של הקבלן קבלן רשום (חובה תמיד) וכמובן מחיר. אם מצאתם מישהו שיכול לענות לפרמטרים האלה, קחו אותו ואל תצללו אל מעמקי הנשייה בניסיון למצוא את הטוב ביותר, מה שלבטח רק ילך ויסבך אתכם עוד ועוד.

כמה עולה קבלן שלד?

ובכן, כשאנחנו אומרים מחיר, אנחנו לא מתכוונים רק למחיר עצמו אלא גם לאופן בו מוצע לכם המחיר. ככלל, עלות בניית שלד עומדת על כ-1,300 שקלים למטר רבוע של יציקת בטון. יחד עם זאת, עלות זאת כוללת את העבודה ואת חומרי הגלם בלבד ואינה כוללת עלויות כוח אדם, עבודות פיתוח והכנה נדרשות, יציקה לממ"ד וכן הלאה. כך למשל, אם מצאתם קבלן שלד בדרום שנותן לכם הצעת מחיר שבה מפורט רק המחיר של יציקת בטון למטר רבוע, זה אמור להדליק אצלכם את הנורות האדומות. המשמעות של זה היא שאותו קבלן מסתיר מכם עלויות היקפיות שלבטח יחולו גם אצלכם ומאחר ועלויות אלה לא סוכמו מראש, לאחר שכבר תבחרו בו הוא יוכל להשית עליכם עלויות מופקעות במיוחד. הצעת מחיר צריכה להיות מסודרת, לכלול את עלות היציקה למטר רבוע אבל גם את עלויות כוח האדם, עלויות פיתוח והכנה וכן הלאה. ככלל, אתם רוצים לקבל הצעה סגורה ומוגמרת ולא משנה מה ילד יום בשטח, ההצעה תישאר בעינה. המוכנות של קבלן שלד בדרום לחתום על הצעה כזאת במסגרת הסכם עבודה, יכולה להוות אף היא פרמטר חשוב בבחירת קבלן.

חברת י.א עבודות שלד היא חברה קבלנית ותיקה ורשומה בפנקס הקבלנים, המציעה שירותי בניית שלד בכל רחבי הארץ, ובכלל זה גם באזור הדרום. החברה תעניק לכם הצעת מחיר מקיפה וכוללת שתישאר מחייבת מא' ועד ת' ואתם רק צריכים להקפיד שפירוט זה מופיע בכל ההצעות שאתם משווים ביניהן.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!