איך לבחור קבלן שלד

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מבין כל הקבלנים המעורבים בשלבי הבנייה, קבלן שלד הוא אחד המרכזיים והחשובים ביותר. נכון שלכל קבלן ישנה חשיבות והכרחיות. אך אנו אומרים שקבלן השלד הוא החשוב ביותר מכיוון שהוא הבסיס לכל העבודות האחרות – הוא בונה את שלד הבניין. כל ליקוי בשלד הבניין ישפיע על המבנה בכללותו.

אם התרחשה תקלה בעת בניית השלד והיא תתגלה בשלבים מאוחרים, לא פשוט לתקן אותה. זה לא כמו הקבלן שבונה לכם את הריצוף או מתקין את החלונות. מסיבות  ישנן תקנות מחמירות לגבי השלד, אופן בנייתו והחומרים שבהם משתמשים.

מאותן הסיבות עליכם גם להיות זהירים בעת בחירת קבלן השלד. עליכם לבחור קבלן שאכן מנוסה בסוג זה של עבודות ושאפשר לסמוך עליו. אז איך לבחור קבלן שלד בצורה הנכונה?

בחירת קבלן שלד

רישום בפנקס הקבלנים – אחד התנאים המרכזיים הוא רישום הקבלן בפנקס הקבלנים של משרד השיכון. ישנם קריטריונים קשיחים למרשם והם בעצם עונים על רבות מהדרישות שלכם לגבי קבלן השלד, כפי שמייד תראו. לפני שאתם מתחילים לדבר עם קבלן שלד, וודאו שהוא מופיע ברישום הקבלנים בענף ”בניה 100“ ומשויך לקבוצה ג‘.

איתנות כלכלית – חשוב לעבוד עם קבלן בעל גב כלכלי חזק. אמנם חברה פרטית לא תחשוף בפניכם את דוחותיה של הכספיים אך גודל החברה יכול להיות אינדיקציה ראשונה. רישום בפנקס הקבלנים מבטיח לכם שהחברה אינה נמצאת בהליכי פשיטת רגל.

מוניטין חיובי – בעצם אתם רוצים לראות קבלן שלד שיש לו היסטוריה של פרויקטים מוצלחים ולקוחות מרוצים. אתם יכולים לחפש המלצות ולהתעניין בעבודותיו של הקבלן. אם הקבלן הורשע באיזו עבירה הקשורה לתחום הבנייה או שנהג בצורה לא מקצועית בצורה עקבית, הוא יוסר מפנקס הקבלנים.

פגישה מקדימה – אל תסתפקו בשיחת טלפון. כאשר אתם מחפשים קבלן שלד חשוב שתגיעו למשרדיו ותערכו פגישה אישית. כך תוכלו לשאול את כל השאלות ולהתרשם בעיניים מרצינותו ואמינותו של הקבלן.

ולבסוף זכרו שהעבודה מול קבלן שלד מתנהלת באמצעות חוזה בכתב. החוזה כולל לו“ז, תנאי תשלום בשלבים, פירוט חומרי הבנייה ואפילו סנקציות על אי עמידה בלוחות זמנים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!