יעקב אביב – האם מפקח בנייה נחוץ בכל פרויקט בנייה?

עבודות שלד במחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

יעקב אביב, מפקח בנייה, מפרט באילו מקרים חייב מפקח בנייה לפרויקט בנייה ובאילו מקרים אינכם חייבים מפקח בנייה.

יעקב אביב: "פרויקט בנייה גדול בין לקוח לקבלנים מחייב מפקח בנייה"
התפקיד המרכזי של מפקח הבנייה הוא לשמור על הלקוחות, כמעט כל הלקוחות אינם מכירים דבר וחצי דבר בעולם הבנייה, גם לקוחות עם ניסיון בעבודה מול קבלנים יתקשו לנצח על בניית בית פרטי או וילה.
גם אם צלחתם את שלב התקציב והתכנון והצלחתם למצוא אנשי מקצוע אמינים, עומדות לפניכם מאות משימות המתחילות מאישור איכות חומר ועבודה, התעסקות עם עבודה באתר הבנייה ובירוקרטיה רבה מול הרשויות המקומית עד לשלב טופס 4 ואישור אכלוס.
כדי לרכז את ניהול פרויקט בנייה במקום אחד יש לבחור מפקח בנייה מקצועי עם הניסיון המתאים.

יעקב אביב הוא מפקח בנייה עם ניסיון רב שנים בבניית וילות ובתים פרטיים, מאות הפרויקטים שראה הובילו אותו להיחשף לאתגרים שייתכן ולא הייתם רוצים או יכולים להתמודד בעצמכם: "תוך דקות ניתן למנות עשרות נקודות מאתגרות בפיקוח על הבנייה, אחת הנקודות הנפוצות איתן צריך להתמודד היא הקבלנים, פעולות בנייה רבות צריכות להתבצע לפי הספר, באיכות גבוהה ובמקצועיות ולעיתים ישנם קבלנים שינסו לחסוך כסף ובמקרה הטוב יגרמו לעבודה לא מקצועית ובמקרה הרע יבצעו עבודה שאינה נכונה מקצועית וגרוע מכך אינה נכונה הנדסית". יעקב אביב מוסיף: "בין היתר, מפקח בנייה שומר על האינטרסים שלכם מול הקבלנים, עמידה בלוחות זמנים ותקציב, עבודה מקצועית באתר הבנייה, חומרים איכותיים ופרמטרים רבים נוספים לפני הבנייה, במהלכה ואחרי עד לאישור אכלוס מהרשות המקומית".


מתי לא צריך מפקח בנייה?


כפי שכבר הבנתם, מפקח בנייה הפך עם השנים לגולת הכותרת של הפרויקט שאחראי על רבדים רבים בפרויקט בנייה של בית פרטי, וילה ועוד, למרות חשיבתו הרבה ישנם פרויקטים קטנים שאנשים מסומים יוכלו להסתדר ללא גורם מתכלל מקצועי.
שיפוצים בבית לרוב אינם דורשים מפקח בנייה, אם מדובר על שיפוץ בערך של מספר אלפי שקלים, סקר והמלצות על קבלנים ועד שיפוץ של חדר או שניים ייתכן בהחלט שחלק גדול מהאנשים יוכלו להסתדר ללא גורם מקצועי שיחצוץ בניהם לבין קבלני העבודה וידאג לאינטרסים שלהם.

לא כל שיפוץ וילה או בית פרטי יכול להישאר בידיים של אדם שאינו מגיע מעולם הבנייה, בשיפוץ כולל של הבית ובמיוחד בבתים גדולים תצטרכו להשקיע כספים רבים כדי להתאים את הדרישות שלכם לכדי ביצוע, שיפוצים נרחבים כוללים לא רק תקציבים גדולים של עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים, לעיתים נדרש לשבור קירות, להתנהל מול מספר רב של קבלנים, להכין תכנית ביצוע ותקציב ולעמוד בלוח זמנים – כל אלו ועוד יצריכו מכם מפקח בנייה שידאג לכם לכל הצרכים מתחילת פרויקט השיפוץ ועד סופו בדומה לפרויקט בניית בית חדש מאפס.
יעקב אביב מתייחס לצורך של מפקח בנייה גם בשיפוצים: "אם מיליוני שקלים מושקעים בבניית וילה או בית פרטי בישראל, ישראלים רבים יעדיפו שלא לקחת את הסיכון בסיבוך הפרויקט והתמודדות עם קבלנים בעייתיים, אישור הנדסי לשבירת קיר ומאות פרמטרים שצריך לקחת בחשבון בהתעסקות עם שיפוץ שיכול להגיע למאות אלפי שקלים".

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!